Hed han Bas Herman ?
Fra : Bo Armand

Dato : 07-05-07 21:21

Hvad var navnet på den australske gut der lavede et nummer hvor han snakkede
om alt mulig her i livet.

Det var meget spillet for år tilbage. Også på MTV.

Jeg mener han i ordlyd hed Bas Herman. Men jeg kan ikke Google mit frem til
et resultat.

Han lavede vist kun det ene nummer ??

Hilsen Bo Armand

Fra : -V-

Dato : 07-05-07 21:52

On May 7, 10:20 pm, "Bo Armand" <bo_arm...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Det var meget spillet for år tilbage. Også på MTV.
>
> Jeg mener han i ordlyd hed Bas Herman. Men jeg kan ikke Google mit frem til

Baz Luhrman - 'Everybody's Free (To Wear Sunscreen)'

-V-

Fra : Bo Armand

Dato : 07-05-07 22:07

"-V-" <valdemarj@gmail.com> skrev i en meddelelse

Baz Luhrman - 'Everybody's Free (To Wear Sunscreen)'

-V-

Sådan

Hilsen Bo Armand

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 08-05-07 09:32

-V- wrote:

> Baz Luhrman - 'Everybody's Free (To Wear Sunscreen)'
>

> -V-

He he, -V-, plejer det ikke at være metal på drejeskiven?

Indrømmet, jeg har faktisk selv den udmærkede 'Everybody's Free' stående

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 07-05-07 21:55

"Bo Armand" <bo_armand@hotmail.com> enriched usenet with:

> [...]
>
> Det var meget spillet for år tilbage. Også på MTV.
>
> Jeg mener han i ordlyd hed Bas Herman. Men jeg kan ikke Google mit

Baz Luhrmann

Nummeret hedder Everybody's Free (To Wear Sunscreen)

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Fra : Bo Armand

Dato : 07-05-07 22:08

Fra : -V-

Dato : 08-05-07 13:32

On 8 Maj, 10:31, "Jesper Brogaard" <m...@privacy.net> wrote:
> He he, -V-, plejer det ikke at være metal på drejeskiven?

Det gør det for det meste, men én forsøger jo at holde sig orienteret,
ikke sandt?

Hvilket minder mig om, at det er 1000 år siden vi har haft en hvad-
hører-du-for-tiden....

-V-

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 08-05-07 20:42

>Det gør det for det meste, men én forsøger jo at holde sig orienteret,
>ikke sandt?
>
>Hvilket minder mig om, at det er 1000 år siden vi har haft en hvad-
>hører-du-for-tiden....

Ja, det er sgu længe siden, men nogen må jo lige sætte sårn et skib i søen.

Inden da er du velkommen til at lytte lidt på dette, he he

http://www.myspace.com/blacksuccubi

--
Jesper Brogaard, Denmark, Europe
(Please do not reply by email)

Fra : -V-

Dato : 09-05-07 07:27

On May 8, 9:41 pm, "Jesper Brogaard" <m...@privacy.net> wrote:
> Ja, det er sgu længe siden, men nogen må jo lige sætte sårn et skib i søen.

Will do. Very shortly.

> Inden da er du velkommen til at lytte lidt på dette, he he
>
> http://www.myspace.com/blacksuccubi

Wow!
Det skal jeg lige lægge lidt øre til (og nok ikke lige på
arbejde.....)

-V-