Hvem spiller her ... ?
Fra : Ukendt

Dato : 04-05-07 21:08

Nogen der kan hjælpe mig med hvem der spiller musiken som fjolset her danser
til.
Jeg er med på Metallica er det sidste nummer men kan ikke huske det første.

http://www.fjolletobak.com/detail.php?&content=18811

Allan

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-07 21:11

> Jeg er med på Metallica er det sidste nummer men kan ikke huske det
> første.
>
> http://www.fjolletobak.com/detail.php?&content=18811

Umiddelbart vil jeg tro Nirvana men hvad hedder nummeret hvis jeg har ret ?

Allan

Fra : Anglachel

Dato : 04-05-07 21:17

"Allan Møller" <allanatallanmdotdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> danser til.
> Jeg er med på Metallica er det sidste nummer men kan ikke huske det

Musikerne er nogenlunde ligeså talentløse som danseren. Offspring hedder de.

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-07 21:34

> Musikerne er nogenlunde ligeså talentløse som danseren. Offspring hedder
> de.

Ja der er vi ikke helt enige men tak alligevel - kender du titlen på
nummeret ?

Allan

Fra : Anglachel

Dato : 04-05-07 21:39

> Ja der er vi ikke helt enige men tak alligevel - kender du titlen på
> nummeret ?
>
> Allan

No self esteem

Fra : Dopedog

Dato : 05-05-07 13:23

> No self esteem

For at fluekneppe lidt så hedder den vidst bare Selfesteem :)

Fra : Anglachel

Dato : 05-05-07 15:13

"Dopedog" <ostejorgenskimSLETDETHER@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> For at fluekneppe lidt så hedder den vidst bare Selfesteem :)

Du har ret, det var egentligt også min første indskydelse, men så valgte min
rationelle side, den upålidelige satan, at intervenere og bortdømme mine ,
ellers normalt akkurate, skud fra hoften.