ny? feature på IMDB
Fra : Optimus Prime

Dato : 11-05-07 08:17

Jeg opdagede igår at under "movie connections" at man er begyndt at
tilføje en begrundelse under de film der tilføjes...

I mine øjne en meget velkommen udvidelse - jeg havde tidligere den
opfattelse at folk tilføjede alle de film de kunne komme i tanke om
under fx "references" - eller var det bare mig?

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 11-05-07 11:33

Optimus Prime skrev:

> [...]
> opfattelse at folk tilføjede alle de film de kunne komme i tanke om
> under fx "references" - eller var det bare mig?

Det er en god ændring - en liste over film uden begrundelser indbyder
til gætteleg, men ikke til ordentlig information. Faktisk har man hele
tiden kunne indsende - og efterfølgene læse - begrundelserne i
updatefunktionen, men det er det jo de færreste, der opdager.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Tue Sørensen

Dato : 11-05-07 12:59

On 11 Maj, 09:17, Optimus Prime <P...@optimus.dk> wrote:
> Jeg opdagede igår at under "movie connections" at man er begyndt at
> tilføje en begrundelse under de film der tilføjes...

Så mangler de bare at flytte "movie connection" meget højere op i
venstre-menuen, så man ikke skal scrolle så langt ned hver gang man
skal bruge siden...

- Tue