WiFi hotspots i Florida
Fra : Kent Oldhøj

Dato : 13-05-07 19:57

Konen og ungerne tager sandsynligvis et smut til Florida imorgen, og da vi
har en WiFi Skype telefon er det oplagt at benytte den.

Nogen der kender nogle oplagte WiFi hotspots i Florida? Her tænker jeg på
om der er f.eks. restaurantkæder, tankstationer, hotelkæder eller lignende
steder der tilbyder den slags.

--
Kent

Fra : TL

Dato : 14-05-07 03:39

On 13 May 2007 18:57:09 GMT, in dk.fritid.rejse "Kent Oldhøj"
<kent@oldhoj.dk> wrote:

> [...]
>om der er f.eks. restaurantkæder, tankstationer, hotelkæder eller lignende

Starbucks har T-Mobile hotspot.
Mange hoteller har ligeledes WiFi, men ofte til temmelig pebrede
priser.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 14-05-07 11:14

TL <tl_dp@adelphia.net> wrote in

> Starbucks har T-Mobile hotspot.

Har tilmeldt mig T-Mobiles hotspots. De er ihvertfald til at finde.

Fra : Klaus Jensen

Dato : 14-05-07 13:10

"Kent Oldhøj" <kent@oldhoj.dk> wrote in message
> Har tilmeldt mig T-Mobiles hotspots. De er ihvertfald til at finde.

Jeg brugte T-mobile under et ophold i USA, og havde enorme problemer med at
slippe ud af deres klør igen. De nåede at trække penge fra mit kreditkort
TRE gange for meget (månedsabbo), før jeg fik dem stoppet helt - på trods af
jeg sagde op i god tid før de skulle trækkke penge anden gange (var kun i
USA i en uge). Selv da deres support indrømmede det var deres fejl, ville de
ikke betale mig pengene tilbage, som de uretmæssigt havde trukket.

Måske har jeg bare været uheldig (sandsynligvis), men vær 100% sikker på,
helt nøjagtigt hvordan du skal sige op igen, og dobbelttjek at de ikke
trækker penge alligevel.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 14-05-07 21:20

"Klaus Jensen" <spammers@buninhellmotherfuckers.com> wrote in

> Måske har jeg bare været uheldig (sandsynligvis), men vær 100% sikker
> på, helt nøjagtigt hvordan du skal sige op igen, og dobbelttjek at de
> ikke trækker penge alligevel.

Jeg har lavet en "per gang" aftale. 6$ hvergang der logges på. Det dækker
så 1 time. Der bliver næppe tale om mere end 2-3 logins, så det var den
billigste løsning.

Fra : Sten Schou

Dato : 16-05-07 14:02

"Kent Oldhøj" <kent@oldhoj.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om der er f.eks. restaurantkæder, tankstationer, hotelkæder eller lignende

Vi kørte tværs over USA sidste år, samtlige hoteller/moteller vi boede
på,undtagen i New York, havde gratis internetforbindelse.

Hilsen Sten

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 16-05-07 23:09

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> wrote in

> Vi kørte tværs over USA sidste år, samtlige hoteller/moteller vi boede
> på,undtagen i New York, havde gratis internetforbindelse.

Nu spørger jeg ikke om der er netstik, men specifikt om WiFi. Min Skype
telefon virker nemlig kun via WiFi.

Hoteller har generelt ikke WiFi, og da slet ikke gratis.

Fra : Sten Schou

Dato : 17-05-07 17:46

> Nu spørger jeg ikke om der er netstik, men specifikt om WiFi. Min Skype
> telefon virker nemlig kun via WiFi.
>
> Hoteller har generelt ikke WiFi, og da slet ikke gratis.

Jeg taler heller ikke om netstik, men trådløst internet. De moteller vi
boede på, Days Inn, Super 8, Travellodge, Ramada, havde alle trådløst
internet.
I Chicago boede vi på et Best Western, som også havde trådløst internet. Det
hotel vi boede på i Mountain View, syd for San Francisco, havde også
trådløst internet.
Kun i Minneapolis samt Salt Lake City, hvor vi boede på et Marriot-hotel,
var det med netstik.
At kunne tilbyde gratis internetforbindelse er et konkurrenceparameter i
USA.....hvornår mon det kommer til DK?

Hilsen Sten

Fra : Nicolai Lang

Dato : 17-05-07 20:19

On Thu, 17 May 2007 18:45:42 +0200, "Sten Schou"
<rabin@planetwave.net> wrote:

>At kunne tilbyde gratis internetforbindelse er et konkurrenceparameter i
>USA.....hvornår mon det kommer til DK?

Det er det allerede. Derfor bor jeg på Scandic når jeg kan komme til
det.

At andre - i forvejen meget dyrere hoteller - tager 150-180 kr./dag
for internet er fuldstændigt latterligt.

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : TL

Dato : 18-05-07 06:51

On Thu, 17 May 2007 21:19:16 +0200, in dk.fritid.rejse Nicolai Lang
<nnews0403051902@hjorth.com> wrote:

>Det er det allerede. Derfor bor jeg på Scandic når jeg kan komme til
>det.
>
>At andre - i forvejen meget dyrere hoteller - tager 150-180 kr./dag
>for internet er fuldstændigt latterligt.

På mange hoteller i USA koster det omkring $10/dag for WiFi.

Fra : Sten Schou

Dato : 18-05-07 09:36

"TL" <tl_dp@adelphia.net> skrev i en meddelelse

> På mange hoteller i USA koster det omkring $10/dag for WiFi.

Det har jeg så kun oplevet i New York.

Hilsen Sten

Fra : Nicolai Lang

Dato : 18-05-07 17:49

On Thu, 17 May 2007 22:50:37 -0700, TL <tl_dp@adelphia.net> wrote:

>På mange hoteller i USA koster det omkring $10/dag for WiFi.

Nu var det også Danmark vi taler om. Men 60-70 kr. om dagen er også i
orden, for mit vedkommende.

Med venlig hilsen
Nicolai

--