Istanbul
Fra : Jørgen

Dato : 08-05-07 13:31

Drager en uge til Istanbul.

Er der nogen, som kan anbefale spændende ting. Gerne lidt ud over de
sædvanlige turist ting som Den blå og de andre mere eller mindre kendte
Mosker.

Hvor er godt at spise?
Hvor handler man godt?
Hvor ser man spændende kunst?

Gode forslag modtages med taknemlighed!

Med venlig Hilsen:
Jørgen

Fra : marlene

Dato : 10-05-07 12:23

>ved godt det er traditionelt,
men brug tid på asa turks palads først det gamle og så det nye. og hagia
sofia - tror det er stavet forkert,
det er mange år siden jeg var der, måske noget er ændret, men vi synes en
tur over på østens side af floden, var spændende,
folket er lidt anderledes der.
derudover brugte jeg meget tid på deres marked i tunnelerne - har glemt
navnet, men det var kæmpe stort.

Fra : Annika Leth-Olsen

Dato : 10-05-07 23:31

Hej Jørgen
Jeg var i Istanbul sidste år i 14 dage. Fantastisk by. Vil meget gerne
tilbage og opleve mere.

Prøv at se på dette link: http://www.pbase.com/dosseman/istanbul_turkey

God tur
kh Annika