Hvad koster det at købe et græsk simkort u~
Fra : Preben Q

Dato : 06-05-07 18:22

Eller er der nogen som skulle have sådan et simkort som de vil sælge ? (maks 6md gammel)

Fra : Preben Q

Dato : 06-05-07 20:36

det skal kun bruges til at modtage opkald fra Danmark. Så der behøver ikke være taletid
på.

Fra : Karsten Madsen

Dato : 06-05-07 20:42

Hej

Hvis du ikke får andre svar, er det i hvert fald noget du kan købe
over Ebay (www.ebay.com). Købte sidste år et portugisisk simkort via
ebay med stor succes

Mvh.
Karsten

Fra : Rasmussen

Dato : 08-05-07 16:46

Hej,

Jeg har et græsk simkort. Kontakte mig på jr_how@hotmail.com hvis du er
interesseret.

Mvh
Rasmussen

Fra : urlex

Dato : 10-05-07 19:48

On 8 Maj, 18:46, "Rasmussen" <jr_...@hotmail.com> wrote:
> Hej,
>
> Jeg har et græsk simkort. Kontakte mig på jr_...@hotmail.com hvis du er
> interesseret.
>
> Mvh
> Rasmussen

Jeg bor fast på Kreta og har Vodafone sim-kort, dette kan købes
billigt her !!!!!
Fastnet og ADSL har jeg hos OTE til 25,50 Euro pr. måned for
768/192 hastighed og dette er tilstrækkeligt.
Du kan pga afstanden uanset hastighed ikke se TV2-Live, men sagtens
alle udsendelser forskudt !!!!
vh Urlex