Hotel links i USA
Fra : Anders

Dato : 06-05-07 08:26

Hej.
Vi skal til USA til efteråret og er derfor ved at søge hotel- eller
motelværelser til denne tur.

Er der nogen der kender nogle links i USA ( amerikansk søge side), hvor vi
kan søge hotel
eller moteller på.
Vi har brugt, travleink.dk, hotels.com og kelkoo.dk til at søge på, men vi
vil gerne prøve om der er
andre side vi kan bruge.

På forhånd tak
Anders

Fra : Eivind

Dato : 06-05-07 10:28

www.travelocity.com

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 06-05-07 11:58

> Er der nogen der kender nogle links i USA ( amerikansk søge side), hvor vi
> kan søge hotel
> eller moteller på.

> Anders

Alle motelkæderne har deres egne reservationssystemer, og de fungerer 100 %
Dvs motel6, Super8, BestWestern, QualityInn, DaysInn, Travelodge,
VagabondInn, osv osv

Jeg har engang stået med hele familien på et hotel ved ankomst til Calgary
Canada, uden at få værelset, men med en reservation foretaget på en
"agentur-hjemmeside",
Her var den klare besked, at kædens egne bookinger gik forud for bookinger
foretaget gennem agenturhjemmesider.Det fik mig til at ringe til nogle af de
næste moteller i USA, som jeg havde booket hjemmefra, og her havde de heller
ikke et værelse til os.Det fik mig til at ændre mine metoder fremover, og vi
har rejst i USA rigtig mange gange. Efterfølgende har jeg altid booket
gennem kædens egen webside.

Det er imidlertid ikke nødvendigt at booke andre overnatninger end den
første (for man skal udfylde et indrejse-kort i flyveren hvor der skal
angives en adresse i USA, og her er det rart at have en overnatning klar,
også efter den lange flyvning, med tidsforskel. Måske kan det også være en
fordel at have booket nær de rigtig store turist-attraktioner, hvor der ofte
er rigtig mange mennesker, og priserne er lidt dyrere.
Men hvis I skal bevæge Jer rundt, og køre fra by til by, så er det
overhovedet ikke nødvendigt at booke hjemmefra. I hver en lille flække,
ligger kæde-motellerne side om side i udkanten af byen, i øvrigt lige ved
side alle kæde-restauranterne og fastfoodkæderne. Og det gælder alle byer!
Og hvis der er mange moteller, kan man ofte snakke sig til bedre priser, da
de frygter at man ellers bare går til et af de andre.
Mvh
Niels Hejnfelt

Fra : Peter T.

Dato : 07-05-07 08:57

Anders udviste en rettidig omhu og skrev:

> Vi har brugt, travleink.dk, hotels.com og kelkoo.dk til at søge på,
> men vi vil gerne prøve om der er
> andre side vi kan bruge.

Skriv "hotels usa" eller lignende i google. Der er rigeligt, at vælge
imellem. Men du skal forvente, at langt de fleste hoteller går igen i alle
søgemaskinerne.

--
Snirp

Fra : Lars Ehlers

Dato : 07-05-07 18:09

Jeg bruger altid http://www.expedia.com - virker fortræffeligt.

--
Lars Ehlers

Fra : Bjarne

Dato : 11-05-07 10:09

> [...]
> eller moteller på.
> Vi har brugt, travleink.dk, hotels.com og kelkoo.dk til at søge på, men vi

Udenfor den store turist sæson er det ikke nødvendigt at booke upfront...
Jeg tog en større tur i efteråret og holdt mig til "Best Western" de er lidt
dyrere end gennemsnittet, men "billige". Der var altid plads og det var i
starten af september. Ofte oplevede vi at vi fik rabat selvom man ikke
engang spurgte om det.

Det kan anbefales.

mvh
Bjarne

Fra : Flemming Poulsen

Dato : 19-06-07 23:39

On 11 Maj, 11:09, "Bjarne" <vesterp...@gmail.com> wrote:

> [...]
> dyrere end gennemsnittet, men "billige". Der var altid plads og det var i
> starten af september. Ofte oplevede vi at vi fik rabat selvom man ikke

Prøv:
http://www.billighotel.dk
http://www.hotelhotel.dk
http://www.priceline.com (Her kan du få rigtig gode priser på at byde
din "egen pris" og se hvad de kommer op med... Det er lidt som at købe
en lykkepose, men der er penge at spare)