Hostel Bookers - virker det?
Fra : Søs

Dato : 04-05-07 13:57

Hej!

Er der nogle af jer, der har prøvet at booke overnatning gennem Hostel
Bookers?

Fortæl gerne om jeres erfaringer med dem, eller hvis I har andre gode ideer
til "billige" overnatninger i Kerala.
Der står flere steder, at det er bedst at forhåndsreservere i f.eks. Periyar
Wildlife Sanctuary.

På forhånd tak for hjælpen!

Hilsen Søs.

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 04-05-07 16:51

Hej Søs!
Jeg har boooket overnatning i Tel Aviv gennem Hostel Bookers
http://www.hostelbookers.com/
På denne hjemmeside Keralatourism.org http://www.keralatourism.org/ findes
der logi.
Mvh. Jesper

Fra : Søs

Dato : 04-05-07 18:59

Hej Jesper!

Tak for dit svar, men jeg har lige et par spørgsmål mere.

Var du tilfreds med din booking gennem Hostel Bookers?
Og forløb alt planmæssigt?

De har nemlig nogle steder vi synes lyder interessante, men det er rart,
lige at høre nogle erfaringer, inden vi evt. bestiller gennem dem.
Vil selvfølgelig også lige kigge på den anden side, som du skriver om.

På forhånd tak for hjælpen!
Hilsen Søs.

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 04-05-07 21:17

Hej Søs!
Jeg var godt tilfreds med min booking gennem Hostel Bookers og alt foregik
planmæssigt. Det er først i september, at jeg skal bo på hostel i Tel Aviv.
Mvh. Jesper