Billigst at rejse
Fra : Rikke

Dato : 03-05-07 18:37

Jeg planlægger at besøge min veninde på Kreta i august, men er august
hvad der regnes for en billig rejse måned? Eller hvornår er det
billigst at rejse/ bestille billetter?
Det billigste jeg har fundet hidtil er Sterling, det bliver ca. 1750
for en retur i august, men jeg mener det kan fåes billigere og det
ville være super da jeg er på SU. Og det ville da være dejligt at
kunne fjolle lidt mere rundt dernede, end ens i forvejen stramme
budget er til. :)
Håber I har kunnet forstå mit lettere kryptiske spørgsmål ;)
Venligst
Rikke

Fra : joke

Dato : 04-05-07 07:58

"Rikke" <RikkeFrost@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>budget er til. :)
>Håber I har kunnet forstå mit lettere kryptiske spørgsmål ;)

Jo længere du kommer frem jo billigere bliver det tit har du prøvet
september.

alternativt kan du også satse på en billig afbud men det er lidt modigt hvis
man gerne vil afsted men har du mulighed for at rejse i juni tror jeg hvis
vejret holder her hjemme, at du kan få en uge i starten af juni for en
1000-1300 kroner inkl. et eller andet anvisningshotel men det kan du jo
undlade at bruge

Hilsen

Johnny

Fra : joke

Dato : 04-05-07 08:43

"joke" <jkp6670haderspamsaafjernaltfoerefter0ogtilsnabela@hotmail.nocom>
skrev i meddelelsen news:463ad96a$0$4162$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> [...]
> en 1000-1300 kroner inkl. et eller andet anvisningshotel men det kan du jo

har lige kigget se evt. under www.falklauritsen.dk tilbud der kan du komme
afsted den 9/6 for 1298 for en uge fra kastrup

Fra : Rikke

Dato : 04-05-07 11:23

Tak for hjælpen, :) vil holde øje med siden.
men da jeg har eksamen i juni, er det umuligt for mig at tage afsted i
Juni.
Og august er stort set besluttet nu, men jeg ville jo bare høre om det
ikke
også var en billigere måned :)

Fra : Coppi

Dato : 04-05-07 14:45

Hej Rikke.

Hold øje på tv2 tekst tv, rfa side 505

Ellers kan du få nogle af charterselskaberne til at hole dig opdateret om
tilbud via deres hjemmesider.

coppi

Fra : joke

Dato : 04-05-07 19:12

"Coppi" <annie321@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Hold øje på tv2 tekst tv, rfa side 505
>
> Ellers kan du få nogle af charterselskaberne til at hole dig opdateret om

Helt rigtigt sorry men nævnte falk da jeg selv netop havde været på deres
side i andet ærinde vedr. en rejse i august og kan sku aldrig lade være at
smu kigge i deres tilbud.

Men ja enten skal man sige jeg tager det til 1700 som vel er en ok pris, men
er vejret godt herhjemme vil det kunne fåes billigere, er der derimod regn
og rusk er det straks værre.

såhhh det er lidt gambling

hilsen

Johnny

Fra : Martin

Dato : 09-05-07 09:32

For mit vedkommende skal damen og jeg til Malta og besøge en af mine
gode venner.
Vi havde egentlig planlagt de sidste uger i august for "da måtte
turist priserne da være ovre" men nej ... langt fra.
Hvor vi f.eks. lige nu og her kan komme afsted for en 4000,- kostede
præcis samme rejse i august 10-12.000,-
Det er jo så godt nok Malta og ikke Kreta men jeg tænker scenarioet er
det samme ...

Vi ender nok henne i oktober for at få priserne ned igen

On 4 Maj, 20:12, "joke"
<jkp6670haderspamsaafjernaltfoerefter0ogtilsnab...@hotmail.nocom>