Hayabusa kåbeglas
Fra : Brian Laursen

Dato : 14-05-07 10:44

Hej gruppe

Har lige købt en Hayabusa og er i den situation jeg er så høj at jeg
kun kan se den nederste halvdel af instrumentbrættet når jeg kører.
Den øverste halvdel ser jeg gennem kåbeglasset.

Er der nogen der har erfaring med andet kåbeglas der er udformet på en
sådan måde at man rent faktisk kan se det hele instrumentbrættet?

På forhånd tak
Brian

Fra : Steen E.

Dato : 14-05-07 17:01

Er der nogen der har erfaring med andet kåbeglas der er udformet på en
sådan måde at man rent faktisk kan se det hele instrumentbrættet?

Das Motorrad havde for et par år siden en test af kåbeglas til Fazer 1000 og
Hayabusa ... hvis du mailer mig din e-mail så sender jeg en kopi

--
Steen E.
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623

Fra : jkpugh@mail.dk

Dato : 14-05-07 21:09

On 14 Maj, 18:01, "Steen E." <steen-e*fje...@ofir.dk> wrote:
> [...]
>
> Das Motorrad havde for et par år siden en test af kåbeglas til Fazer 1000 og
> Hayabusa ... hvis du mailer mig din e-mail så sender jeg en kopi

Hej Steen

jeg har købt et "dubbel bubbel" kåbeglads hos Jan O. Motorcykler, som
jeg er tilfreds med.
du kan ringe til dem og snakke med Bruno, han ved besked....
www.janomotorcykler.dk +45 64410999

Mvh.
Busa-morfar