Farvede dæk
Fra : B & O

Dato : 13-05-07 12:06

Hej Gruppe

Har i set at man nu kan få farvede dæk......
Var det ikke noget med et par grønne til den giftig-grønne Kawa, eller en et
sæt røde til Ducatien?
Eller skulle jeg måske satse på et sæt orange til Blackbirden

--
Hilsen Ove CBR XX

Fra : B & O

Dato : 13-05-07 12:09
Fra : Ukendt

Dato : 13-05-07 14:00

"B & O" <ofh@email.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.cycletires.com/index2.html

Hehe, et par blå vilde se skide godt ud på min når jeg får den omlakeret.
--
Mvh.

Rasmus T. Houdam
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=1166

Fra : Jonas Hauge

Dato : 13-05-07 14:18

B & O wrote:
> [...]
> sæt røde til Ducatien?
> Eller skulle jeg måske satse på et sæt orange til Blackbirden

Er der så nogen der kender noget til kvaliteten på dækkene? De snakker
om det som dæk til showbikes, så jeg kunne godt mistænke at holdbarheden
ikke er overvældende.

Men det kunne da være ret fancy med sort/røde dæk på min Er-6f'er

--
Mvh. Jonas Hauge

Fra : Rene Joergensen

Dato : 13-05-07 14:43

Jonas Hauge <jonas@gnyf.dk> wrote:

> Er der så nogen der kender noget til kvaliteten på dækkene? De snakker
> om det som dæk til showbikes, så jeg kunne godt mistænke at holdbarheden
> ikke er overvældende.

De skriver på forsiden:
" Proven at the race track - proven on the show circuit."

> Men det kunne da være ret fancy med sort/røde dæk på min Er-6f'er

Ja, hvis man er en kælling

--
-René

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 13-05-07 15:26

On Sun, 13 May 2007 15:18:20 +0200, Jonas Hauge wrote:

> Men det kunne da være ret fancy med sort/røde dæk på min Er-6f'er

Sissy!

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Fra : Morten Dahl

Dato : 13-05-07 20:04

"Jonas Hauge" <jonas@gnyf.dk> wrote in message

> Er der så nogen der kender noget til kvaliteten på dækkene? De snakker om
> det som dæk til showbikes, så jeg kunne godt mistænke at holdbarheden ikke
> er overvældende.

Glem dem.. Tomahawk er regummierede..

Der har tidligere været indlæg oppe omkring dem.. (et par år siden)

Der var visse forhandlere herhjemme der solgte dem..

Lamineringen er set gå i stykker på disse dæk flere gange, mener sku de har
et skræmmeeksempel stående nede hos forhandleren i Kolding (kan ikke lige
huske navnet)

--

Morten Dahl

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 13-05-07 22:09

> [...]
> et skræmmeeksempel stående nede hos forhandleren i Kolding (kan ikke lige

præcis, det er nogle lortedæk..

MC-touringnyt havde en skræmmende oplevelse da de testede de dæk på
deres TL1000S, der røg et stort stykke (ca 5 x 8 cm!) af fordækket!

Thore

Fra : Armand

Dato : 13-05-07 23:34

> [...]
> et sæt røde til Ducatien?
> Eller skulle jeg måske satse på et sæt orange til Blackbirden

I en tid hvor folk high-end'er omkring sportslighed og vedhæftning, falder
det helt ved siden af at købe dæk blot fordi de har en matchende farve!
Hvor gode regnvejrs-egenskaber har de farvede dæk? Vil dét ikke være rart at
vide før du ligger og spræller i den første regnvåde rundkørsel på din vej??
På den anden side: Når man ligger der med dækkene opad midt i
morgen-trafikken så er der jo rigtig mange der bemærker gimmick'en :-|

--
Armand.

Fra : B & O

Dato : 15-05-07 20:03

Ja det er jo kun som man kunne forvente af sådan noget. Jeg så godt at de
var regummierede. Jeg turde ikke selv prøve dem, men det ser da ellers fansy
ud