Monster olie?
Fra : S.G

Dato : 11-05-07 18:46

Min kæreste har fået en ducati monster 600 1997 på plader :)
Det er sq et sjovt stykke mc :) enorm letkørt og masser af moment på
de 54hk og 600ccm

Er der nogen der ved hvad olie sådan en vil have?
Jeg skyder på en almindelig fuld syntetsisk 10-40 eller 15-50?

Synes ikke den har den karakteristiske tørkoblingslyd :) Hvad skyldes
det?

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 11-05-07 19:16

S.G <msg1979@gmail.com> wrote:

> [...]
> Jeg skyder på en almindelig fuld syntetsisk 10-40 eller 15-50?
>
> Synes ikke den har den karakteristiske tørkoblingslyd :) Hvad skyldes

Hej

Min gamle M1000 (nu solgt) blev leveret med Shell Ultra 10-40. Det holdt
jeg mig til - det spillede fint...

Ang. kobling: Bare rolig - det skal sku nok komme

Tillykke med den...

/Anna

--
http://www.dfmc.dk/?id=672
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14646

Fra : Jakob

Dato : 11-05-07 21:10

S.G wrote:
> Synes ikke den har den karakteristiske tørkoblingslyd :) Hvad skyldes
> det?
Det kræver en tørkobling

--
Jakob, 748SP+749S