Rasmussen Forsikring?
Fra : Biker-Torben®

Dato : 11-05-07 13:42

Er der nogen her, der har erfaring med Rasmussen Forsikring
(http://www.rasmussenassurance.dk/)?

For mit eget vedkommende ser der ud til at være voldsomt mange penge at
spare. Jeg har en Yamaha Dragstar 1100 og giver pt. ca. 8.600 kr hos Alm.
Brand - Rasmussen kan gøre det for 3.200 kr, lader det til.

Det kunne være rart at høre, om der er nogen, der har gode eller dårlige
erfaringer med dem?

--
Biker-Torben®
www.bikertorben.dk

Fra : jbplum@gmail.com

Dato : 11-05-07 14:05

On 11 Maj, 14:42, "Biker-Torben®"
<skriv_ikke_til_denne_m...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> Brand - Rasmussen kan gøre det for 3.200 kr, lader det til.
>
> Det kunne være rart at høre, om der er nogen, der har gode eller dårlige

Hej Torben.

Jeg kender et par stykker, der har bilforsikring gennem dem - de har
ikke haft problemer, men har så heller ikke haft skader. Twisten er
vist, at man betaler 5k i selvrisiko, hvilket vist er lidt mere end
normalt?!

Hvis du er på udkig efter billige forsikringer, så læs evt. mit indlæg
her:
http://groups.google.dk/group/dk.fritid.motorcykel/browse_thread/thread/2ec8eca5737c7bcb/910f2b6f6f27750e?hl=da&

Mvh.
Jeppe

Fra : Bongo

Dato : 11-05-07 16:07

>Twisten er
>vist, at man betaler 5k i selvrisiko, hvilket vist er lidt mere end
>normalt?!

Det er rigtigt. Jeg har haft skade hos Rasmussen (LLoyds gemmer sig bag
selskabet) og de udbetalte promte 62k og sendte efterfølgende en regning på
5k og jeg steg 768kr om året. Der blev optaget politirapport iforbindelse
med skaden og den obligatoriske alkoholtest på skadestuen.

Vh Bongo

Fra : TWL

Dato : 11-05-07 16:54

Biker-Torben® wrote:

> [...]
> Brand - Rasmussen kan gøre det for 3.200 kr, lader det til.
>
> Det kunne være rart at høre, om der er nogen, der har gode eller dårlige

Hej Torben

Du skal lige være opmærksom på betingelserne for at kunne tegne en
forsikring.

Du skal have din MC financieret gennem MC-finans.

http://www.rasmussenassurance.dk/content/dk/forsikringer/motorcykelforsikring

Hilsen Thomas

Fra : Biker-Torben®

Dato : 14-05-07 10:53

Biker-Torben® wrote:

> [...]
[klip]
> [...]
> forsikring.
>
> Du skal have din MC financieret gennem MC-finans.

En mail til Rasmussen gav dette svar:

"Som noget nyt har vi nu mulighed for at lave forsikringer på MC, der ikke
er finanseret igennem MC Finans. Præmien får et tillæg på 750,- og der skal
tegnes 2 øvrige produkter."

Hmm... hvis der skal tegnes 2 øvrige produkter, der det ikke helt lige så
interessant.

--
Biker-Torben