Butikkerne i Tyskland
Fra : Stephan G

Dato : 08-05-07 22:32

Hvilke butikker kan anbefales til en shoppetur i Tyskland?
Har set at der fx er mange HeinGericke, hvilken skal man vælge?

Vi skal køre fra KBH.

Vi skal primært se på tøj, hjelme og oppakning til en længere tur.

www.hippietrail.dk

Mvh Stephan

Fra : sorensen

Dato : 09-05-07 06:58

"Stephan G" <stephangam@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Tag til Hamburg i området ved suderstrasse. Der er alle mc butikkerne .
Louis. Hein-Gericke. Polo og mange mange andre.

Du kan bruge en hel dag med kun at kigge udstyr.

Fra : Anders Christensen

Dato : 09-05-07 10:10

Stephan G skrev:
> [...]
>
> Vi skal køre fra KBH.
>
> Vi skal primært se på tøj, hjelme og oppakning til en længere tur.

Vi var en bilfuld nørder et smut til Hamborg en lørdag for et par uger
siden, hvor vi besøgte Louis.de's GIGAStore i Süderstraße.
Vi kørte godt nok fra Århus, så der var ikke helt så langt.

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 09-05-07 12:29

On Wed, 09 May 2007 11:10:15 +0200, Anders Christensen wrote:

> Vi var en bilfuld nørder et smut til Hamborg en lørdag for et par uger
> siden, hvor vi besøgte Louis.de's GIGAStore i Süderstraße.

Nørder? Tal for dig selv!

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Fra : Anders Christensen

Dato : 09-05-07 13:22

Sonny T. Larsen skrev:

> Nørder? Tal for dig selv!

Okeey.. Jeg var med nogle relativt bekendte (tør sku heller ikke kalde
jer venner så!) en tur til Hamborg og shoppe.

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 09-05-07 13:35

On Wed, 09 May 2007 14:22:16 +0200, Anders Christensen wrote:

> Okeey.. Jeg var med nogle relativt bekendte (tør sku heller ikke kalde
> jer venner så!) en tur til Hamborg og shoppe.

Vi skulle jo have nogen til at betale benzinen - og hente morgenbrød.