Billedquizz - uge 19
Fra : Armand

Dato : 06-05-07 22:52

På siden: http://dfmc.dk/gallery.asp?gid=1529 har jeg vanen (næsten) tro
lagt quizz-billedet for uge 19.
Opgaven består af et detalje-foto jeg tog i denne uge - Men af hvilken
motorcykel!?

Husk: Det er hensigten at jeg skal tilsendes svaret (min adresse brugt her
på gruppen er gyldig) og at det derfor er ulogisk at debattere om løsningen
såvel her i strengen/gruppen som på ovennævnte site!

God gættelyst.

--
Armand.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 06-05-07 22:56

"Armand" <kim-armand@mail.dk> wrote in message
> [...]
løsningen
> såvel her i strengen/gruppen som på ovennævnte site!

The page cannot be found.
The page you are looking for might have been removed, had its name changed,
or is temporarily unavailable.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - naharj...*gnæk*

Fra : Armand

Dato : 06-05-07 23:05

"Aragorn Elessar" <AragornDK@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>>
> The page cannot be found.
> The page you are looking for might have been removed, had its name

Overrendt??
Den var der ihvertfald ved kontrollerende forfølgelse af linket, såvel som
lige gjort.
Prøv igen!

Ellers bevæg dig langsomt ind på billedquizz'en, via min profil på
dkfritidmotorcykel (á #206)!

--
Armand.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 06-05-07 23:16

> [...]
> lige gjort.
> Prøv igen!
>
> Ellers bevæg dig langsomt ind på billedquizz'en, via min profil på

Gjorde det sidste, der var bid.
Takker.

Venlig hilsen

Aragorn_DK...SÅ er det sengetid!

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - njæhæh!

Fra : Grunnet

Dato : 07-05-07 07:39

Armand skrev:

> Ellers bevæg dig langsomt ind på billedquizz'en, via min profil på
> dkfritidmotorcykel (á #206)!

Se Tony's tråd lige over denne - sitet vil være nede i nogle dage

Kan du lægge billedet et andet sted, så vi der ikke var på søndag aften også
kan få det at se ?

--
Hilsen Steen
GL500 SilverWing '84

Fra : Armand

Dato : 07-05-07 15:26

"Grunnet" <neets@slet-disse-ord-besked.com> skrev i en meddelelse

> Se Tony's tråd lige over denne - sitet vil være nede i nogle dage
>
> Kan du lægge billedet et andet sted, så vi der ikke var på søndag aften
> også
> kan få det at se ?

Jeg har netop forgæves forsøgt at lægge det på begge binære grupper (et par
hundrede Kb skulle vel ikke være for stort til dét?) og prøver igen senere
i aften.
Ellers lyder det ikke som at Tony's står stille hele ugen, og endelig kører
Denne uges quizz bare videre i næste uge hvis der ikke bliver adgang i
rimelig tid.

--
Armand.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 07-05-07 18:03

> [...]
kører
> Denne uges quizz bare videre i næste uge hvis der ikke bliver adgang i

Hej Armand.

Ellers smid billedet i retning af mig, så lægger jeg det op på bimmersiden
og sender link herinde - jeg er en af dem der ikke kan se de binære grupper,
da min udbyder ikke har dem på sin newsserver.

Venlig hilsen

Aragorn_DK - K75RT (at) bmwmc (dot) dk

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - nej! *tramp*

Fra : Armand

Dato : 07-05-07 21:13

> [...]
> grupper,
> da min udbyder ikke har dem på sin newsserver.

Tak -Er hermed gjort!

Pip videre derom hér i tråden når det er tilgængeligt!

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 07-05-07 21:23

"Aragorn Elessar" <AragornDK@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Tak -Er hermed gjort!
>Pip videre derom hér i tråden når det er tilgængeligt!

Nå, dét fik jeg så selv lov til:
billedet er (nu også) at finde på:
http://www.bmwmc.dk/images/Quiz/Uge_19_Gennem_forgaflen_paa_hvilken_MC_1.jpg

Jeg gentager mig selv: God gættelyst!

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 13-05-07 23:54

Trods besvær, og med den gode hjælp fra Aragorn er der kommet en stak
besvarelser ind på mit billede fra Svanninge bakker, hvoraf én (ingen
nævnt!) tog fejl á Suzuki GT 550.
Rette (fornødne) svar, var Triumph Trident!
Herefter er Dennis faldet en plads tilbage, hvorved top tre udgøres af Disc;
Orla og Dennis i nævnte rækkefølge!

Jeg prøver lige om Aragorn er med på at hoste uge 20's billede også!

--
Armand.