Holde ved bælte
Fra : Claus Vitting

Dato : 06-05-07 20:22

Hej NG,

på vej ud fra ræs på JyllandsRingen i dag, holdte jeg ved siden af en MC,
hvor bagsædepassageren havde nogle "håndtag" til rådighed, som var en del af
et bælte på føreren.

Jeg så det flygtigt, men fornemmede at det var et løst bælte, som var spændt
uden på jakken af føreren.

Dette kunne jeg godt bruge til min søn, som gerne til holde om når vi kører.

Nogle der ved hvad den rigtigt hedder, hvor den forhandles, og måske lidt om
erfaringer ...

På forhånd tak.

Mvh.

Claus

Fra : MBP

Dato : 06-05-07 20:50

Hej Claus

HELD - laver et - jeg har et løst bælte med 4 håndtag - 2 i hver side.

Det jeg har er købt i Slangerup ved Frederikssund.

Mvh
Michael

Fra : Jan A Jensen

Dato : 07-05-07 14:22

> Nogle der ved hvad den rigtigt hedder, hvor den forhandles, og måske lidt
> om
> erfaringer ...

en forhandler finder du via:
http://www.ammotor.dk/held/index.php?page=katalog_dk

det er et nyrebælte med håndtag til passager ( sådan hedder det)
det koster 298 kr. og er på side 84 i held kataloget fra 2007

jeg kender en som har det og han er helt tilfreds

--
Jan A Jensen.
http://www.mccustomclubaalborg.dk