Advarsel!!!!Bilisterne har fundet en nu må~
Fra : Casper Jensen

Dato : 06-05-07 18:37

Flyvende Trillebøre, det var lige før det virkede.

På dagens tur, kører jeg på et tidspunkt bagved en bil med trailer. På
traileren ligger pågældende redskab med bunden i vejret.
Alt er fint indtil der kommer vind ind under trillebøren.. (Idioten har ikke
engang gidet give den en lille snor.)
Lortet letter, slår et par saltoer, og lander på vejen lige der hvor jeg
havde tænkt at jeg skulle køre.
Den er ikke helt nem at undvige sådan en trillebør, den er ikke så retnings
stabil når den triller henad vejen.

mvh
Casper
(nu med rene boksershorts)

Fra : Allan

Dato : 06-05-07 19:05

> [...]
> Den er ikke helt nem at undvige sådan en trillebør, den er ikke så
> retnings stabil når den triller henad vejen.

Godt du i det mindste kom udenom.

Har prøvet det samme, blot med en af de hersens blå vand-beholdere, som nær
havde ramt mig da den forlod traileren. uha...

Allan

Fra : Mikael Klynder

Dato : 06-05-07 19:10

"Allan" <ingen@spam.her> skrev i en meddelelse

> Godt du i det mindste kom udenom.
>
> Har prøvet det samme, blot med en af de hersens blå vand-beholdere, som
> nær havde ramt mig da den forlod traileren. uha...

Jeg har engang fået et cigaretskod lige i ansigtet, kørte med visiret
oppe...
Det er ikke lige altid at folk tænker sig om.

Mvh Mikael

Fra : tp

Dato : 06-05-07 19:01

> [...]
> engang gidet give den en lille snor.)
> Lortet letter, slår et par saltoer, og lander på vejen lige der hvor jeg

Det var FANDME heldigt der ikke skete dig noget. Håber du fik stoppet
idioten, eller i det mindste dyttet voldsomt af ham :-/

Men ja - pas på trailere - også dem på lastbiler :
Kørte engang bag en stor lastbil med pressening. Der røg så en strop
til den. 10 sek efter røg endnu en. Jeg vælger at stoppe for en sikkerheds
skyld. God ide, 5 sek senere røg en-så to og bang bang bang og af røg
presseningen. ikke rart at ligge bag sådan en og blive til "Casper the _NOT
SO_ friendly MC ghost"

og er vi endeligt ved advarslerne, så pas fandens på med at overhale
traktorer. Ofte har de ikke blink der virker, så de drejer bare - også når
de bliver overhalet. og de ER ikke sådan at få på rette kurs igen :-/

Fra : Perminator

Dato : 06-05-07 20:42

Hej Casper
"Casper Jensen" skrev i en meddelelse > Flyvende Trillebøre, det var lige
> [...]
> Den er ikke helt nem at undvige sådan en trillebør, den er ikke så
> retnings stabil når den triller henad vejen.

Pyha, det var var godt at du fik undveget bemeldte redskab. Bortset fra din
ærgelse over de ødelagte boxershorts, forårsaget af manøvrene vil jeg sige:
"Hellere forfra end bagfra", ihukommende min egen nær død oplevelse med en
kamikazepilot på Skødstrupmotorvejen, beskrevet i en tidligere tråd.
Politiet slår normalt ret hårdt ned på manglende surring af trailergods
eller gods iøvrigt, men jeg mener faktisk at forseelsen burde give et klip.
Det kunne måske spare os for mange tabte murerbaljer, og hvad man ellers
hører om i trafikmeldingerne, der bliver airborne til stor fare for andre
trafikanter.
Og nej, selvfølgelig er den ikke retningsstabil: Kun på eet hjul, og ingen
hænder på styret
Held og lykke på den videre vej!
--

"Perminator"