broafgift
Fra : SB

Dato : 06-05-07 08:15

Hej

Nemt spørgsmål for nogen

hvad koster det at kører over broen mellem Fyn og Sjælland på MC
får en masse underlige sider jeg ikke kan bruge til meget nå jeg søger efter
det

Søren

Fra : MKS - 74

Dato : 06-05-07 08:20

http://www.storebaelt.dk/kollage/priserprodukter/priser/motorcykler

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : SB

Dato : 06-05-07 08:26

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> -Michael
> Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Taxa

Søren

Fra : Armand

Dato : 06-05-07 09:41

"SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> "MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Taxa

Et lille motorcykel-trick er at have kontanter med til billetten, hvorved
men får et engangs chip-kort som returbillet.
Betaler man med Dankort genkender teknologien kortet ved returnering og
giver én rabatten dér.
Forskellen er, at med Dankort skal man af med handskerne og dybt i lommen
efter portemonnén begge gange, hvor man kan tillade sig at opbevare
"returbilletten" lidt mere lemfældigt på motorcyklen/kroppen hvor man kan
fange det uden en større afklædnings-seance.

--
Armand.

Fra : SB

Dato : 06-05-07 16:10

> [...]
> "returbilletten" lidt mere lemfældigt på motorcyklen/kroppen hvor man kan
> fange det uden en større afklædnings-seance.

hehe
ja det lærte jeg også i Frankrig, når man skulle betale motorvejsafgift der,
altid en fordel at have lidt penge let tilgængelig

Søren

Fra : Torben Scheel

Dato : 06-05-07 17:08

SB wrote:

> hehe
> ja det lærte jeg også i Frankrig, når man skulle betale motorvejsafgift der,
> altid en fordel at have lidt penge let tilgængelig

Så skulle du prøve italien. Der er afsindigt mange batalingssteder
omkring de store byer. Så mange at det nærmest går lige så langsomt som
på de batalingsfrie

--
vh
Torben

Fra : SB

Dato : 06-05-07 19:05

> Så skulle du prøve italien. Der er afsindigt mange batalingssteder omkring
> de store byer. Så mange at det nærmest går lige så langsomt som på de
> [...]

godt at vide...
havde tænkt at min datter og jeg skulle der ned til næste år.
kunne da være man skulle tage landevejen i stedet for så.
er det så en ublu pris de tager, eller er det bare et læs småmønter man skal
af med?

Søren

Fra : Emil

Dato : 06-05-07 19:44

On May 6, 8:04 pm, "SB" <sfbFJERN_DE...@tele2adsl.dk> wrote:

> [...]
> kunne da være man skulle tage landevejen i stedet for så.
> er det så en ublu pris de tager, eller er det bare et læs småmønter man skal

De tager rimeligt godt ved, men hvis man "bare" skal fra et sted til
et andet hurtigt, så er de betalingsveje ikke til at undgå. Rejsetiden
er vel på ca. det ½ i forhold til landevejsture.

Men ellers kan jeg klart anbefale MC i Italien, man kommer noget
hurtigere frem inde i byerne, da MCere bare køre op i mellem
bilrækkerne eller tager "midter banen".

Mvh.

Emil S. Hansen

Fra : Steen Gruby

Dato : 06-05-07 20:06

On 6 May 2007 11:44:07 -0700, Emil <sofushansen@gmail.com> wrote:

Hej Emil.

>Men ellers kan jeg klart anbefale MC i Italien, man kommer noget
>hurtigere frem inde i byerne, da MCere bare køre op i mellem
>bilrækkerne eller tager "midter banen".

Første gang jeg så den italienske MC og scooter trafikken i
"midtersporet" spekulerede jeg på hvad "Snupper-Mario" ville sige til
det.
No worry - "Snupper-Mario" bruger selv samme teknik, og hilser med et
smil på andre i samme situation.
Jeg kunne godt tænke mig "Snupper-Jensen" og "Tågehornet" sendt på
studietur til Italien og efterfølgende høre deres forklaringer på at
trafikken, selv om det ser kaotisk ud, faktisk afvikles meget flydende

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo