Afhentning i England Opfølgning
Fra : Carsten Jensen

Dato : 04-05-07 06:50

Jeg er nu kommet hjem med Nortonen. Den lever helt op til beskrivelsen og
jeg betalte glad prisen. Den er ikke perfekt endnu, men det bliver den. Hold
kæft en god lyd.
Den eneste der brokkede sig var den danske tolder der fortalte at jeg ikke
må køre i Danmark på engelske plader. Jeg sagde så at jeg kun skulle køre
den ud på den anden side af hegnet, så røg den op på en trailer. Så smilede
han og sagde " den er godtnok fin".

Carsten

Fra : Bongo

Dato : 04-05-07 07:02

"Carsten Jensen" <Nonnebo.slot@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er nu kommet hjem med Nortonen. Den lever helt op til beskrivelsen og
> jeg betalte glad prisen. Den er ikke perfekt endnu, men det bliver den.
> Hold kæft en god lyd.

Tillykke :)

Fra : Armand

Dato : 04-05-07 09:42

"Carsten Jensen" <Nonnebo.slot@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er nu kommet hjem med Nortonen.
Tillykke!

Hvad blev den endelige færgepris - Bare sådan for det tilfælde at en anden
spørger senere!

--
Armand.

Fra : Carsten Jensen

Dato : 04-05-07 12:14

Den blev 2012 kr incl de 2 kammerater der tog med. De kostede 60 kr ekstra
pr stk.

Carsten

Fra : Armand

Dato : 04-05-07 21:58

"Carsten Jensen" <Nonnebo.slot@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Den blev 2012 kr incl de 2 kammerater der tog med. De kostede 60 kr ekstra
> pr stk.

Fint nok!

Til sammenligning kostede det mig ca. 1700,- + bensinudgiften fra Hamborg at
hente Paso'en i München på absolut billigste vis!

--
Armand.

Fra : Richard

Dato : 04-05-07 10:38

Carsten Jensen wrote:

> Jeg er nu kommet hjem med Nortonen. Den lever helt op til beskrivelsen og
> jeg betalte glad prisen. Den er ikke perfekt endnu, men det bliver den. Hold
> kæft en god lyd.

Tillykke, forstår godt din lettelse og glöde ved at konstatere, at cyklen
er som beskrevet

Men hvilken Norton er det nu; beklager hvis du har növnt det tidligere

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
- der selv må vente et par måneder endnu på at se den i USA nyindkøbte V65

Fra : Carsten Jensen

Dato : 04-05-07 12:15

Det er en Norton Commando mk III fra 76.

Fra : Henrik Lyck

Dato : 05-05-07 11:22

Hej Carsten

Godt at høre det gik godt, jeg har desværre ikke fået sendt cd med manualer
endnu,
men du er ikke glemt.
Og ja sådan en norton med peashooters lyder godt.

MVH
Henrik

Fra : Carsten Jensen

Dato : 05-05-07 11:59

Hej Henrik

Ja den lyder godt, men hvad er peashooters ? Jeg tror det er standart
udstødning der er på.
Jeg ser frem til at modtage cden fra dig.

Hilsen

Carsten