Hjælp til tysk-oversættelse
Fra : Peter Christiansen

Dato : 03-05-07 20:53

Hejsa

Jeg har kig på en Leo Vince-auspuff :) i Tyskland, og så står der i
annoncen:
"mit EG/ABE eine Vorführung beim TÜV ist daher nicht notwendig"

Hvad betyder det?

--
Peter
Aprilia Falco

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 03-05-07 20:57

meningen er at Leo Vinci-udstødningen er godkendt, hvilket gør syn af
køretøj med ny udstødning (TÜV) unødvendigt.

Fra : Perminator

Dato : 03-05-07 21:28

"John de Summer-Brason" <brason@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> meningen er at Leo Vinci-udstødningen er godkendt, hvilket gør syn af
> køretøj med ny udstødning (TÜV) unødvendigt.
>
> "Peter Christiansen" <peter.christ@sol.dk> skrev i en meddelelse

Kære John
Hvorfor vil du ikke gerne skrive under det citerede, som alle andre. Jeg
har spurgt før, i andre tråde.
Er det en journalistisk frihed du har, som over-ruler net etiketten?
Venlig hilsen

--

"Perminator"
Per Misser

Fra : MKS - 74

Dato : 03-05-07 20:58

On Thu, 03 May 2007 21:53:14 +0200, Peter Christiansen
<peter.christ@sol.dk> wrote:

>"mit EG/ABE eine Vorführung beim TÜV ist daher nicht notwendig"
>
>Hvad betyder det?

At den har de nødvendige (forhånds)godkendelser og derfor ikke behøves
fremført for de tyske synsmyndigheder....

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-05-07 20:58

Peter Christiansen <peter.christ@sol.dk> writes:

> Jeg har kig på en Leo Vince-auspuff :) i Tyskland, og så står der i
> annoncen: "mit EG/ABE eine Vorführung beim TÜV ist daher nicht
> notwendig"

At udstødningen er godkendt til gadebrug i Tyskland og derfor ikke
skal TÜV-godkendes for at måtte bruges på et tysk gadekøretøj. Jeg
gætter på at den også er lovlig her i landet.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Gert

Dato : 04-05-07 00:27

Peter Christiansen wrote:

> [...]

> annoncen:
> "mit EG/ABE eine Vorführung beim TÜV ist daher nicht notwendig"

Er det den samme potte som til en Mille . . . .

http://www.mc-direct.dk/catalog/product_info.php?cPath=24_26&products_id=33

Fra : Per

Dato : 04-05-07 21:11