Induktionskogeplade? Hvilken?
Fra : Mr. D

Dato : 12-05-07 15:11

Vi skal have lavet nyt køkken og deriblandt en kogeø, hvori der skal
være indbygget en induktions-kogeplade.

Nogen der kan anbefale nogle mærker/modeller?
Nogle der kan anbefale stedet at købe?

/D

Fra : Henning

Dato : 12-05-07 16:30

On Sat, 12 May 2007 16:11:11 +0200, "Mr. D" <verysecret@.com> wrote:

>Vi skal have lavet nyt køkken og deriblandt en kogeø, hvori der skal
>være indbygget en induktions-kogeplade.
>
>Nogen der kan anbefale nogle mærker/modeller?
>Nogle der kan anbefale stedet at købe?

Jeg husker ikke mæket, men de findes som individuelle plader! Dvs. du
skærer blot ud til de cirkler du vil ha' i bordet, placeret vilkårligt
og i vilkårligt antal

Fra : Lars Knudsen

Dato : 12-05-07 19:40

On Sat, 12 May 2007 17:30:04 +0200, Henning <no.mail@all.invalid>
wrote:

>Jeg husker ikke mæket, men de findes som individuelle plader! Dvs. du
>skærer blot ud til de cirkler du vil ha' i bordet, placeret vilkårligt
>og i vilkårligt antal

Cool.... Er der nogen der kan huske mærket????

** Lars

Fra : Anders Majland

Dato : 12-05-07 19:49

> Cool.... Er der nogen der kan huske mærket????

Nej men jeg kan huske at de er hundedyre - Mener at det var ~5000kr
stykket...

Vi har lige købt
http://www.voss-electrolux.dk/products/XMLLARGERIMAGE/AVHO050P000039.jpg hos
fleggard for ~6200kr

Gryden skal bare dække krydset.
http://www.voss-electrolux.dk/node146.asp?ProdID=12901

Fra : Mogens

Dato : 12-05-07 19:51

> Jeg husker ikke mæket, men de findes som individuelle plader! Dvs. du
> skærer blot ud til de cirkler du vil ha' i bordet, placeret vilkårligt
> og i vilkårligt antal

Og er bordpladen ikke særlig varmebestandig, ødelægges den,
hvis gryden stilles en anelse skævt og ved siden af kogepladen.

Vi har købt en Gaggenau med joy stick/twist pad
www.gaggenau.com/DK_da/Cooktops/Cooktops-Overview/Product-Detail.do?protocol=*~CI+261&contentId=6345851

Fra : Lars Knudsen

Dato : 12-05-07 19:44

> [...]

>være indbygget en induktions-kogeplade.
>
>Nogen der kan anbefale nogle mærker/modeller?

Vi har en BrandtBlomberg - den er vi rigtig godt tilfreds med.

Indbygget minutur på de bagerste plader er smart. Ellers fungerer den
bare.

>Nogle der kan anbefale stedet at købe?

Ja vi købte den i Den Blå Avis!! Var lige flyttet og var ved at gå
amok over den almindelige glaskeramiske der var - efter at have haft
induktion hvor vi flyttede fra. En hurtig tur på Den Blå og jeg blev
den glade ejer af en cirka 18 mdr gammel kogeplade, pæn og fejlfri på
nær et par små ridser - til 2000 dkk.... Det var selvfølgelig ikke
helt nyt, men den har fungeret perfekt i 3 år nu.

** Lars

Fra : Mr. D

Dato : 14-05-07 07:22

Tak for alle jeres svar :)

/D

Fra : S@ndman

Dato : 04-06-07 17:22

"Mr. D" <mrd@none.none> wrote in message
> Tak for alle jeres svar :)
>
> /D

Jeg har netop købt en voss induktionsplade - og vores jamie oliver
induktionsgryder har nu lavet 2 ridser i pladen - er alternativet at
købe nye gryder eller?? Vi havde tidligere en induktionsplade som
vi ikke var lige så ømme overfor, og når vi ser i bagspejlet var det
også gryderne dengang....

Kan man fikse så man ikke kan se de 2 ridser eller?? og hvordan??

Jimmy