Køkken - modulmål
Fra : Ukendt

Dato : 10-05-07 20:22

Hej

Er der nogen steder på nettet der beskriver standard-mål på køkken elementer
og skabe ?

Er ved at lave mit eget køkken og mangler indvendige mål til f.eks
vaskemaskine og så videre.

mvh elvisdk

Fra : Lars

Dato : 10-05-07 20:27

elvisdk skrev:
> Hej
>
> Er der nogen steder på nettet der beskriver standard-mål på køkken elementer
> og skabe ?

Hvis du blot besøger et par køkkenforhandlere (online) vil du hurtigt
finde de standardmål, der går igen hos dem alle.

Lars

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-07 21:02

Syntes ikke rigtig jeg kan finde noget på kvik, hth eller designa køkken.

Har jeg misset noget ?

mvh elvisdk

Fra : Lars

Dato : 10-05-07 22:37

elvisdk skrev:
> Syntes ikke rigtig jeg kan finde noget på kvik, hth eller designa køkken.
>
> Har jeg misset noget ?

det ved jeg ikke, har de ikke et katalog til download? Ellers prøv
ikea.dk eller invita.dk - de har de i hvert fald.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 11-05-07 10:37

> Er ved at lave mit eget køkken og mangler indvendige mål til f.eks
> vaskemaskine og så videre.

Udvendigt ligger de i spring fra 30-80 med 10 cm, mens de indvendigt er lidt
forskellige - så forskellige at det ikke er sikket at et sæt skuffer passer
i et andet sæt skabe.

Mvh Maria