Free clip håndskubber
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 09-05-07 23:19

Har nu set på en af slagsen, så nu melder der sig nogle spørgsmål:

Er der nogen der har længere tids erfaring med typen? Frygter alt for dyr
slibning (hvis det bliver nødvendigt).

Er den meget lettere at skubbe, og støjsvagere?

Kan den forblive free og støjsvag? (underkniven kan justeres).

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Martin Bak

Dato : 10-05-07 10:11

> [...]
>
> Er den meget lettere at skubbe, og støjsvagere?
>
> Kan den forblive free og støjsvag? (underkniven kan justeres).

Det er lidt svært at finde info... Har du selv prøvet at søge på "free
clip"? Der kommer en del, for emnet, irrelevante hits

Martin

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 10-05-07 20:57

> Det er lidt svært at finde info... Har du selv prøvet at søge på "free
> clip"? Der kommer en del, for emnet, irrelevante hits

Du skal bare skrive plæneklipper også, evt. fravælge 'fræk mis' o.lign....
men det vil du jo ikke....

Jeg kan give de få facts at cylinderen virker tykkere, slibningen er
hulslibning, og underpladen er (vistnok) slebet og justerbar. Men ideen i
det er, at den skal kunne slå uden at cylinderknivene rører underkniven.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 10-05-07 21:16

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> skrev
> Jeg kan give de få facts at cylinderen virker tykkere,

Altså tykkere knive, str. er den kendte.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Lars

Dato : 10-05-07 23:01

Preben Riis Sørensen skrev:

> Du skal bare skrive plæneklipper også, evt. fravælge 'fræk mis' o.lign....
> men det vil du jo ikke....

Eller du kunne stave det rigtigt (Freeclip) og fortælle, at det er en
Stiga - så var den måske lidt lettere at finde...

http://www.testberichte.de/test/produkt_tests_stiga_freeclip_p21240.html

http://66.102.9.104/search?q=cache:cd_Ex_K-xdYJ:www.smartson.se/test/fritid/grasklippare.htm+stiga+freeclip+test&hl=da&ct=clnk&cd=9&gl=dk