Låne Metaldetektor (stor kbh)
Fra : Jorgen [DK/2200]

Dato : 09-05-07 13:32

Hej,

jeg har nu i 4 dage gravet huller i 120-140 dybde for at finde et vandrør
(foringsrør med plast pel rør indvendigt)... Desværre er plantegningen over
grunden unøjagtig....

Er snart ved at opgive - så tænkte jeg at en metaldetektor måske kun hjælpe
mig - om ikke andet mindske hullernes dybde til det halve... ..

Så er der er en venlig sjæl, så send mig en mail.

mvh
Jørgen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-05-07 13:43

www.detektorforum.dk

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 09-05-07 15:50

Christian B. Andresen skrev:

> www.detektorforum.dk

Har du selv prøvet dette link af?

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.hamigen.dk

Fra : Henning

Dato : 09-05-07 16:26

On Wed, 9 May 2007 16:50:22 +0200, Jørgen Grandt <UnstableOn@Cable.dk>
wrote:

>Har du selv prøvet dette link af?
En smut omkring Google gav dette i stedet
http://www.detekt.dk/

Fra : Andersen [3650]

Dato : 09-05-07 19:16

"Jorgen [DK/2200]" <nyhedsgruppe_vaek@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er snart ved at opgive - så tænkte jeg at en metaldetektor måske kun
> hjælpe mig - om ikke andet mindske hullernes dybde til det halve... ..

Hvorfor ikke bare spørge vandværket om hjælp.
Nu kan der selvfølgelig være forskel på servicen i
de forskellige kommuner.
Jeg kunne heller ikke finde mit rør og spurgte så
på værket om de havde nogle ideer. Ja det havde de
da, og 10 min efter stod der en med noget sporings
udstyr. Yderligere 10 min senere stak han spaden
2 cm skråt ned i bunden af min udgravning og så
sagde det klonk (spade_mod_metalvandrør.wav).
Så efter yder yderligere 10 min og en bajer var han
på farten igen, og jeg kunne få lavet mit vvs-arbejde.

PS. Han kan spore det helt oppe på overfladen, så
der behøves i princippet ikke at være gravet forlods.

Fra : Jorgen [DK/2200]

Dato : 09-05-07 19:42

lyder interessant. dog er det i en kolonihave forening. så ikke umiddelbart
sikker på hvem jeg skal kontakte.

men jeg giver det dog et forsøg via bestyrelsen.

mvh
Jørgen

Fra : Andersen [3650]

Dato : 10-05-07 16:39

"Jorgen [DK/2200]" <nyhedsgruppe_vaek@gmail - dot - com> skrev i en
meddelelse news:4642174c$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
> lyder interessant. dog er det i en kolonihave forening. så ikke
> umiddelbart sikker på hvem jeg skal kontakte.
>
> men jeg giver det dog et forsøg via bestyrelsen.

Det må vel være det kommunale vandværk.
Ring til rådhuset og bed om vandværket.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-05-07 07:53

On 9 Maj, 16:50, Jørgen Grandt <Unstabl...@Cable.dk> wrote:

> Har du selv prøvet dette link af?

Nej, undskyld !!!
Men der er et par forum med detektorer hvor folk lejer deres evner ud.
Min far brugte en for 1 mdr siden til at finde hans briller.
Det kostede vist 400-500 kr, men brillerne blev fundet.
Ham som gjorde det var ude og søge et par gange hver weekend, tit er
det vielsesring og andre smykker.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 10-05-07 08:26

Christian B. Andresen skrev bl.a.: