Telefonsælgere
Fra : Kert Rats

Dato : 09-05-07 00:13

Kuren mod telefonsælgere kan være, at når de ringer til en, da sige: "Vent
lige et øjeblik. Jeg skal lige ...".
Lad derefter røret ligge. Efter et stykke tid har sælgeren lagt på - og har
spildt en del af sin dyrebare tid.

Jeg fryder mig over at kunne plage disse frygtelige mennesker -
telefonsælgerne - og glæder mig til, at den næste ringer til mig.

Venligst

Kert Rats
Telefonsælgerhader

Fra : Max

Dato : 09-05-07 07:03

Hej Kert

> Kuren mod telefonsælgere kan være, at når de ringer til en, da sige:

Kan du ikke bare sige, nej tak ?

--
Mvh Max

Fra : Hanne

Dato : 09-05-07 07:38

> Kan du ikke bare sige, nej tak ?

Det er i en hel del tilfælde absolut ikke nok - desværre.

mvh
Hanne

Fra : Max

Dato : 09-05-07 08:01

Hej Hanne

> Det er i en hel del tilfælde absolut ikke nok - desværre.

Nej tak, og så på med røret, det virker hvergang.

Og så ring til direktøren for foretagenet kl. 3 om natten
og spørg hvorfor de benytter sig af telefonsælgere.

--
Mvh Max

Fra : Ole Christiansen

Dato : 09-05-07 07:37

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg fryder mig over at kunne plage disse frygtelige mennesker -
> telefonsælgerne - og glæder mig til, at den næste ringer til mig.

Og hvad har det lige med fritid, hus og have at gøre.?
Bondekarl.

Fra : Lasse

Dato : 09-05-07 07:50

> Og hvad har det lige med fritid, hus og have at gøre.?
> Bondekarl.

De bruger din fritid

Fra : Marni

Dato : 09-05-07 10:23

> De bruger din fritid

Hehehe...

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 09-05-07 09:53

Kert Rats skrev:

> [...]
> Lad derefter røret ligge. Efter et stykke tid har sælgeren lagt på -
> og har spildt en del af sin dyrebare tid.

http://www.vibrugerikke.dk/

....eller "Robinsonlisten" (hvis ikke du er selvstændig erhvervsdrivende) er
probate virkemidler.
Hans

Fra : Peter Løhde Svarre

Dato : 09-05-07 16:55

De udfører såmænd bare deres arbejde...

Fra : Per H

Dato : 09-05-07 17:44

On Wed, 9 May 2007 17:55:26 +0200, "Peter Løhde Svarre"
<svarre69@mali.tele.dk> skrev:

>De udfører såmænd bare deres arbejde...

Og sikken et arbejde. De har selv valgt det,
og måden de bliver behandlet på
Vh Per

Fra : Thomas Keller

Dato : 10-05-07 11:44

Per H wrote:

> Og sikken et arbejde. De har selv valgt det,
> og måden de bliver behandlet på
> Vh Per

Apropos telefonsælgere så skal i bare gøre som ham her :

http://howtoprankatelemarketer.ytmnsfw.com

Den er sjov!

Fra : Kert Rats

Dato : 10-05-07 14:43

"Thomas Keller" <tkc@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Apropos telefonsælgere så skal i bare gøre som ham her :
>
> http://howtoprankatelemarketer.ytmnsfw.com
>
> Den er sjov!

LOL! Meget fin joke. Jeg sender den videre til dk.snak.vittigheder

Venligst

Kert Rats

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 11-05-07 23:50

> Og sikken et arbejde. De har selv valgt det,
> og måden de bliver behandlet på
> Vh Per

Det var dog en total idiotisk betragtning!

Hvad med de mennesker der er ansat hos SKAT? Jeg bryder mig bestemt ikke om
deres virke, men refærdiggører det, at jeg nedgører deres arbejde, eller
pander dem ned med et baseballbat når jeg møder dem i Netto?

Arbejde adler min ven...

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 12-05-07 08:22

On Sat, 12 May 2007 00:49:38 +0200, "Jasper Norman Ahrensbach"
<jasper@FJERNESahrensbach.com> wrote:
klip
>Arbejde adler min ven...

Tak, jeg forbliver borgerlig
mvh Ebbe

Fra : Per H

Dato : 12-05-07 08:48

<jasper@FJERNESahrensbach.com> skrev:

>Det var dog en total idiotisk betragtning!

Jeg syndtes også at du er total idiotisk.
Du aner åbenbart ikke nok om hvordan de rekruterer deres medarbejdere.
de trænes i at manipulere.
De ved hvad der venter dem,
og det får de også at vide.

>Hvad med de mennesker der er ansat hos SKAT?
Prøver de at lokke folk i fælder?

>Jeg bryder mig bestemt ikke om
>deres virke, men refærdiggører det, at jeg nedgører deres arbejde, eller
>pander dem ned med et baseballbat når jeg møder dem i Netto?
Hvem snakker om vold.. Er du ikke lidt primitiv

>Arbejde adler min ven...
ja har du også prøvet det.
Vh Per

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 12-05-07 23:33

> Jeg syndtes også at du er total idiotisk.

Ja, det er vel hvad jeg kunne forvente.

> Du aner åbenbart ikke nok om hvordan de rekruterer deres medarbejdere.

Jo.

> De ved hvad der venter dem,
> og det får de også at vide.

Ja da. Hvilken medarbejder bliver ikke trænet sit arbejde? Jeg findes det da
betryggende, at lægen har fået en vis uddannelse før jeg besøger ham.

> Prøver de at lokke folk i fælder?

LOL... hvad tror du jeg vil svare her?

> Hvem snakker om vold.. Er du ikke lidt primitiv

Hvis du er ude af stand til fortolke meningen med det jeg skrev, er jeg vist
ikke den primitive her

> ja har du også prøvet det.

Tjo...

/Jasper

Fra : Per H

Dato : 13-05-07 06:53

On Sun, 13 May 2007 00:33:27 +0200, "Jasper Norman Ahrensbach"

Jeg gider ik at bruge tid på dig mere-.
bye

forstå eller lad det ligge

Vh Per

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 13-05-07 07:46

Jasper Norman Ahrensbach wrote:
> Hvis du er ude af stand til fortolke meningen med det jeg skrev, er
> jeg vist ikke den primitive her

Hej Jasper.

Jeg faldt lige over ovenstående. Her i nyhedsgrupper kan det vel ikke være
meningen at man skal fortolke det der bliver skrevet. Her er der kun det
skrevne ord, der er, som oftest, hverken smil eller kropssprog med.
Derfor: skriv hvad du mener, uden at det på nogen måde skal fortolkes.

Hvis jeg nu skriver her at du er lidt primitiv, kan du jo på ingen måde se
om jeg mener det, eller det bare er en kærlig bemærkning som din
kæreste/kone ville komme med.
Ebbe

Fra : Niels Andersen

Dato : 12-05-07 08:53

> Hvad med de mennesker der er ansat hos SKAT? Jeg bryder mig bestemt ikke om
> deres virke,

Om man har lyst til at betale skat er én ting, men der er da aldrig
nogen fra SKAT der har generet mig. De er faktisk meget flinke og
hjælpsomme.

Telefonsælgere der imod ringer til mig næsten når som helst på døgnet,
respekterer sjældent et flinkt "nej", og kan tale ganske længe inden de
overhovedet indrømmer hvad opkaldet handler om (rekorden er omkring 20
minutter, der følte jeg mig rigtig dum - jeg troede det var en ny kunde
til mit firma).
Mange af mine opkald fra "udeladt nummer" kommer ganske hurtigt til mit
spørgsmål: "Vil du sælge mig noget?" - svaret er alt for ofte "nej", fx.
fordi det er da kun porto og ekspedition man skal betale for.

Så er jeg altså ligeglad med om de har fået besked på at opføre sig
sådan, eller om det er eget initiativ. En lejemorder er jo også en
morder. (Men så vil jeg dog hellere udsættes for en telefonsælger.)

> men refærdiggører det, at jeg nedgører deres arbejde, eller
> pander dem ned med et baseballbat når jeg møder dem i Netto?

Jeg kunne dog aldrig finde på at blive voldelig over for en sælger. I de
værste tilfælde glæder det mig dog, at mine tanker er frie...

--
Mvh.

Niels Andersen