overliggere
Fra : tp

Dato : 06-05-07 20:51

_Hejsa

skal have nyt vindue og dermed ny overliggere. Vi har et gammelt hus med
ikke mindre end 3 lag mursten. Og når jeg så ser på pris på overliggere,
kan jeg se, at bagmurs overliggere er langt billigere end facademurs.

hvad er forskellen? er lidt fristet af de billige, da huset alligevel bare
er pudset (filset og kommende malet), men er det kun finish, eller er der
mere?

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 06-05-07 21:04

> hvad er forskellen? er lidt fristet af de billige, da huset alligevel
> bare er pudset (filset og kommende malet), men er det kun finish, eller er
> der mere?

Armeringen i facadeoverligger er rustfri og skal derfor bruges hvis de skal
sidde i facaden!!!

Stef

Fra : tp

Dato : 06-05-07 21:11

> Armeringen i facadeoverligger er rustfri og skal derfor bruges hvis de
> skal sidde i facaden!!!

godt argument Takker for input