Tilbud på Dewalt stiksav og/eller overf
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 05-05-07 20:51

Hej!

Er der nogen af jer der har set et godt tilbud på DeWalt stiksav og/eller
overfræser?

Prisrammen er omkring en tusse pr. stk. Har set DeWalt stiksave til denne pris
hos 24tools.de, men intet fundet i Danmark. Kan godt være jeg må finde et andet
mærke til overfræseren, men så er jeg lidt på bar bund. Idéer?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : tp

Dato : 05-05-07 21:55

> [...]
> pris hos 24tools.de, men intet fundet i Danmark. Kan godt være jeg må
> finde et andet mærke til overfræseren, men så er jeg lidt på bar bund.

ved ikke hvad det er for nogle firmaer, men der er da af og til noget på qxl
til de priser.

har selv købt en boremaskine og en sømpistol (dewalt) den vej, og der var no
probs.