Bedkant andet end sten?
Fra : Ukendt

Dato : 04-05-07 21:30

Hej,

Hvad kan anbefales til bedkant andet end sten?

Vi er ved at lave et langt bed med grus. Derfor skal det være noget som
holder på stenene (knust granit) så de ikke kommer ind i græsplænen.

Duer plantex plænekant til formålet?

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-07 22:15

Nogle erfaringer med Weibulls græskantliste? Kan den bruges til at holde på
gruset/ral i bedet ?

Fra : Mads

Dato : 04-05-07 23:32

On Fri, 4 May 2007 22:29:55 +0200, "TYI" <yes> wrote:

> [...]
>
>Vi er ved at lave et langt bed med grus. Derfor skal det være noget som
>holder på stenene (knust granit) så de ikke kommer ind i græsplænen.

Hej

Jeg går selv og pusler lidt med det samme problem og jeg har
overvejet at prøve denne :
http://www.kantlet.dk/shop/default.asp

Jeg aner ikke om det er noget der fungerer i praksis, men det
ser da smart og nemt ud. Plus at det tiltaler mig ikke at skulle
rende rundt med en kanttrimmer hver gang jeg har slået græs.
Med disse kanter vil plæneklipperen jo køre med det ene hjulpar
oppe på kanten, så den kan få det hele med.

mvh Mads