nyt hus - nyt gulv
Fra : SB

Dato : 04-05-07 06:52

Hej

Vi overvejer at købe et nyt hus, gulvet i køkkenet er næsten lige så grim
som selv køkkenelementerne er, så derfor overvejer vi at skifte dem ud med
fliser og gulvvarme.
Så er det lige - hvor meget isolering skal man have under sådan et gulv
i den "kælder" der er nu er der kun 25 cm og skal man bruge 8 cm. til beton
og fliser, er der jo ikke meget plads tilbage til isolering.
Så om jeg skal hakke de 10 cm beton op der ligger som kældergulv der i
forvejen eller.....

Søren

Fra : Leonard

Dato : 04-05-07 10:57

On Fri, 4 May 2007 07:52:18 +0200, SB wrote:

> Vi overvejer at købe et nyt hus, gulvet i køkkenet er næsten lige så grim
> som selv køkkenelementerne er, så derfor overvejer vi at skifte dem ud med
> fliser og gulvvarme.

Det bliver et anderledes køkken, men sikkert rart med gulvvarme i
køkkenelementerne. Jeg har lidt svært ved at forestille mig
køkkenelementer i fliser, men hvad ved jeg om nymodens design

--
Leonard
http://vw.leonard.dk/

Fra : SB

Dato : 04-05-07 13:12

"Leonard" <piper28a@gmail.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> køkkenelementerne. Jeg har lidt svært ved at forestille mig
> køkkenelementer i fliser, men hvad ved jeg om nymodens design

man behøver jo ikke trække varmerør der hvor elementerne skal stå
men med 2 unger der sviner, en hund der sviner endnu mere, så er det vist
den mest fornuftige løsning der er.
og større chancer for at de underlige porselænting konen køber går i stykker
når i de rammer gulvet

Søren

Fra : SB

Dato : 05-05-07 07:56

utroligt - så mange mennesker herinde og ikke en der ved hvor megt isolering
der skal under et betongulv med gulvvarme i

Søren

Fra : Lars Grau

Dato : 05-05-07 08:26

Hej

Isted for at blive sur hvad så med at google det, det tog mig ca. 30 sek at
finde det der.

http://www.lav-det-selv.dk/forum/showthread.php?t=36656

Venlig Hilsen

Lars

Fra : SB

Dato : 05-05-07 13:09

"Lars Grau" <mail@famgrau.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Isted for at blive sur hvad så med at google det, det tog mig ca. 30 sek
> [...]

Takker, det jeg skulle bruge

Søren