Tag-gennemføring til Genvex-anlæg
Fra : ThomasT

Dato : 03-05-07 21:51

Jeg er ved at installere et Genvex-anlæg i vores hus og r kommet til
det punkt, hvor jeg skal lave en ind- og en udsugning gennem taget,
men hvilke skal jeg vælge?
Rørene fra anlægget og op til taget er 200mm. Er der nok hul i en alm.
tag-hætte, som man også bruger til f.eks. emhætter? Jeg har nogle
liggende som er firkantede øverst og som slutter i en 160mm rund, som
jeg med en 160->200mm studs kan få til at passe med rørene fra
anlægget, men vil der være "hul" nok i dem? Huset er 250kvm, så der
bliver vel lidt blæs på.

Med venlig hilsen
ThomasT

Fra : CC

Dato : 04-05-07 16:14

"ThomasT" skrev i en meddelelse
[...]

Umiddelbart skulle det vel ikke være noget problem, men grib knoglen og ring
til Genvex.
De har vel projekteret anlægget og sepcificeret taghætterne !