Fjerne grunder på trægulv?
Fra : Morten Olesen

Dato : 03-05-07 10:19

Hej,

vi har haft maler på besøg, og det ser ud som om, han har kastet lidt rundt
med grunderen.....

Jeg går ud fra, at det er grunder - han har pudset væggen op, slebet den,
smurt noget på væggen og tapeseret.

Nu er der noget grønligt/blålist snask flere steder på trægulvet, og jeg
tror det er grunderrester. Det er lidt gummiagtig.

Hvordan dælen får man det væk? Sprit, terpentin og rensebenzin virker
ikke..... Og jeg har ikke planer om at slibe gulvet ned!

Er der nogen, der har en god ide?

På forhånd tak
Morten

Fra : Max

Dato : 03-05-07 10:30

Hej Morten

> Er der nogen, der har en god ide?

Få fat i den maler og få ham til at gøre rent efter
sig, og lad være med at betale regningen før
han har været og gøre det.

--
Mvh Max

Fra : Morten Olesen

Dato : 03-05-07 10:40

> Få fat i den maler og få ham til at gøre rent efter
> sig, og lad være med at betale regningen før
> han har været og gøre det.

Det er desværre for sent......

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 03-05-07 11:50

Morten Olesen wrote:

> Det er desværre for sent......

Det er vel aldrig for sent....
Selvom regningen er betalt, har maleren vel en smule professionel
anstændighed !

--
Carsten (3600)
gunstig lejlighed... www.st-roerbaek.dk www.kokkeriet.info