Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Kamera software - dansk og brugervenligt?
Fra : Hans

Dato : 13-05-07 15:18

Hejsa

Min gamle far, har et Powershot G6, og det medfølgende software er på
engelsk, og ikke ligefrem brugervenligt...

Findes der ikke et simpelt windows program, som kan overføre billeder,
og med mulighed for lidt basal redigering?

Jeg har selv Mac, og er vandt til Iphoto - total simpelt, og kan de
mest basale ting. Findes der noget lignende til Windows?

På forhånd tak!

/Hans

Fra : Henrik

Dato : 13-05-07 15:33

On 13 Maj, 16:18, Hans <hom@FJERN...@pc.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg har selv Mac, og er vandt til Iphoto - total simpelt, og kan de
> mest basale ting. Findes der noget lignende til Windows?

Jeg kender ikke Iphoto men picasa (http://picasa.google.com/)kan hente
billeder, og beskære mm.

Fra : Hans

Dato : 13-05-07 15:37

> Jeg kender ikke Iphoto men picasa (http://picasa.google.com/)kan hente
> billeder, og beskære mm.

Det virker til at være et godt bud :)

Vil staks prøve det...

Mvh
Hans

Fra : Carsten Riis

Dato : 13-05-07 15:39

Hans skrev den 13-05-2007 16:37:

> Det virker til at være et godt bud :)
>
> Vil staks prøve det...

Derudover har man via picasa adgang til et webalbum på 1 Gigabyte.

En fornuftig størrelse, hvis man spørger mig.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til