Hvad hedder den???
Fra : Michael Hovmann

Dato : 04-07-01 16:16

Hej med jer
Jeg søger sådan et apperat der kan løfte baghjulet op på MC'en som løfter
den op på bagsvingerne, det er fordi jeg ikke har et centralstøtteben. Hvor
kan man købe sådan en svend henne og hvad koster den ca.

Hilsen Michael

GSX_R 600

Fra : Michael K.S.

Dato : 04-07-01 16:23

On Wed, 4 Jul 2001 17:16:28 +0200, "Michael Hovmann" <scania@mail.dk>
wrote:

> [...]
>den op på bagsvingerne, det er fordi jeg ikke har et centralstøtteben. Hvor
>kan man købe sådan en svend henne og hvad koster den ca.

En Paddock stand/MC-løfter mv. kært barn mange navne,du kan sikkert
købe den en masse steder,de store steder på nettet Hein-gericke,Louis
M & P m.fl har gerne nogle universal af slagsen til 3-400 kr

-M

Fra : Poul B-H

Dato : 04-07-01 21:23

"Michael K.S." <MichaelKS@image.dk> wrote in message

> [...]
> købe den en masse steder,de store steder på nettet Hein-gericke,Louis
> M & P m.fl har gerne nogle universal af slagsen til 3-400 kr

Den billigste hos Louis koster 49dm +porto 12,5dm

--
Poul B-H
MC21 NSR250SE

Fra : Uffe Overgaard Koch

Dato : 06-07-01 04:54

Poul B-H wrote:
> Den billigste hos Louis koster 49dm +porto 12,5dm
sådan en har jeg lige købt, og den er super. nem at samle, bruge, skille ad
og pakke væk.

--
/uffe
gsf600

Fra : Poul B-H

Dato : 05-07-01 22:01

"Uffe Overgaard Koch" <uffe@NOSPAMdata-dealeren.dk> wrote in message

>Uffe wrote:
> sådan en har jeg lige købt, og den er super. nem at samle, bruge, skille
ad
> og pakke væk.

Her er nummeret: 10003352
Den billigste der findes, har ingen gaffel som de rigtige racer stativer,
men to vinkelstykker.
Når man bruger disse er den bedst til lige bagsvingere, den er ikke så
sikker til krumme. Den kan også bruges til hule akser. Jeg har købt en 10mm
stang i byggemarkedet som så føres igennem stativ og bagakse. Jeg bruger den
også når jeg transporterer MC'en på trailer, Solid og stabil.
Bredden er trinløst justérbar men en unbrako nøgle.

Fra : Adam Christensen

Dato : 05-07-01 07:09

> [...]

> købe den en masse steder,de store steder på nettet Hein-gericke,Louis
> M & P m.fl har gerne nogle universal af slagsen til 3-400 kr

Tør man spørge hvad sådan en fætter hedder på tysk?

--
Adam
SV650S (u. centralstøtte)

Fra : Niels S.

Dato : 05-07-01 08:23

Adam Christensen skrev

> Tør man spørge hvad sådan en fætter hedder på tysk?

Motorradheber

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Michael K.S.

Dato : 05-07-01 09:05

On Thu, 5 Jul 2001 09:22:42 +0200, "Niels S." <HondaVFR@krudt.dk>
wrote:

>Motorradheber

Eller alternativt : Montageständer

-M

Fra : origo@earthling.net

Dato : 05-07-01 10:25

> Eller alternativt : Montageständer

Tror det er ordet de normalt benytter.

JS

Fra : Niels S.

Dato : 05-07-01 10:42

origo@earthling.net skrev

> Tror det er ordet de normalt benytter.

Tjaa, hos Louis giver det nul hits at søge på montageständer, mens der er
tre hits på motorradheber.

Hos Hein Gericke er det lige omvendt.

Så mon ikke det afhænger lidt af hvor man handler

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : origo@earthling.net

Dato : 05-07-01 11:01

"Niels S." <HondaVFR@krudt.dk> wrote in message

> Tjaa, hos Louis giver det nul hits at søge på montageständer, mens der er
> tre hits på motorradheber.
>
> Hos Hein Gericke er det lige omvendt.
>
> Så mon ikke det afhænger lidt af hvor man handler

Jeg stilte spørsmålet til en av min tyske venner, han skriver:

"Montageständer (hinten)"

Men et katalog kan det muligvis være tale om en dårlig oversettelse fra
engelsk?

Fra : stange

Dato : 09-07-01 23:19

Michael K.S. <MichaelKS@image.dk> skrev i en

Hvor

Faldt lige over følgende tilbud hos www.louis.de :

"Micron Superbikeständer Stabiler Rohrständer im schicken Micron-Design,
verwendbar für fast alle kettengetriebenen Motorräder. Zerlegbar und auf
kleinstem Raum zu verstauen (nur 7 cm Packhöhe!). Wahlweise erhältlich mit
gummi-ummantelter Schwingenaufnahme oder Haken zum Einhängen in "Rollen" am
Fahrzeug mit Gummiauflage"

79.95 DM (førpris 179.00 DM) - det er da billigt!

Knud Stange Jakobsen
TDM 850 (med nyindkøbt centralstøtteben)

Fra : M. Cruusberg

Dato : 08-07-01 00:49

En MC-lift er en rar ting at ha, og kan bla købes hos Søborg MC nær
København
Jeg mener prisen ligger på omkring 600-700Kr

Pengene er godt givet ud!!!!!!!!!

M. Cruusberg

Michael Hovmann <scania@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b433302$0$52956$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...