Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotobøger
Fra : JGNI

Dato : 10-05-07 09:54

Hejsa!

Jeg har brugt http://www.blurb.com/ en enkelt gang og var faktisk
ganske tilfreds med dem.
Men puha for en fragtpris :S

Ud over TDC, hvem har så noget lign. enten i DK eller EU?

Gerne samme høje niveau og masser af slags bøger at vælge imellem.

/Jan

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 10-05-07 13:10

JGNI wrote:
> Hejsa!
>
> Jeg har brugt http://www.blurb.com/ en enkelt gang og var faktisk
> ganske tilfreds med dem.
> Men puha for en fragtpris :S

Priserne på bøgerne ser da ok ud, og kvaliteten ser også umiddelbart fin
ud. Hvor finder du fragtprisen? Jeg kan kun se hvor de vil sende hen?

http://www.blurb.com/create/book/pricing

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : JGNI

Dato : 10-05-07 14:26

On May 10, 2:10 pm, Thomas Schreiber <fornavn-eftern...@hotmail.com>
wrote:
> Priserne på bøgerne ser da ok ud, og kvaliteten ser også umiddelbart fin
> ud. Hvor finder du fragtprisen? Jeg kan kun se hvor de vil sende hen?

Jeg har som sagt brugt dem før.
Der så regningen ud som følger:

Hardcover Standard $89.85
UPS Expedited: $71.41

/Jan

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 10-05-07 19:29

JGNI wrote:

> Jeg har som sagt brugt dem før.
> Der så regningen ud som følger:
>
> Hardcover Standard $89.85
> UPS Expedited: $71.41

Hold da op

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Anders Sørensen

Dato : 10-05-07 21:14

On 10 May 2007 01:54:18 -0700, JGNI <jan.nielsen@gmail.com> wrote:

> [...]
>ganske tilfreds med dem.
>Men puha for en fragtpris :S
>
>Ud over TDC, hvem har så noget lign. enten i DK eller EU?

Jeg har lige fået en lavet hos TDC til min datters konfrmation, den
ser rigtig fin ud.

http://www.gabs.dk/
http://www.myphotoways.dk/
http://www.myphotobook.dk/
http://www.indbindinger.dk/ifarver.html
http://asp02.photoprintit.de/microsite/5702//fotobook_details.php

Altsammen fundet her:
http://www.google.dk/search?q=fotobog&hl=da&start=10&sa=N

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Anders Houmark

Dato : 10-05-07 23:42

JGNI wrote:
> [...]
>
> Ud over TDC, hvem har så noget lign. enten i DK eller EU?
>
> Gerne samme høje niveau og masser af slags bøger at vælge imellem.

Jeg ved da at Click har det..... fordi jeg selv arbejder i sådan en butik.
http://www.myclick.dk/ .

Kvaliteten er flot synes jeg. Siderne på deres Deluxe album er måske endda
bare for kraftige, albummet kan næsten ikke ligge åbnet, uden at lukke i af
sig selv, fordi det er så stift.. Ved ikke om man får samme "problem" med
andre albums.. har ikke gjort så meget i det, må indrømme at det ikke helt
er mig med sådan noget endnu.. Men alt peger på, at det er den vej det går
nu her.. Print i stedet for fremkaldelse.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Peter Holm

Dato : 13-05-07 17:48

> Jeg ved da at Click har det..... fordi jeg selv arbejder i sådan en
> butik. http://www.myclick.dk/ .

ved du om der kan pilles sider ud af deres
Eksklusivt album
så man kommer ned på feks 20 sider?

Jeg mangler desperat flotte albums til iklæbning på ca 20 sider.
Nogen forslag?

Mvh
Peter

Fra : Anders Houmark

Dato : 14-05-07 18:57

Peter Holm wrote:

> ved du om der kan pilles sider ud af deres
> Eksklusivt album
> så man kommer ned på feks 20 sider?

Hmm det tror jeg ikke, men det kan vel muligvis arrangeres.. Det er
danskproduceret, så det er vel at tage kontakt med dem som producerer
albummene.
Ved ikke hvor du bor, men din lokale Click kan muligvis finde ud af det..
Ellers så send mig en privat mail, så vidersender jeg den lige til mit
arbejde, og undersøger det i morgen.

> Jeg mangler desperat flotte albums til iklæbning på ca 20 sider.
> Nogen forslag?

Til iklæbning, sådan at du senere hen kan tage billederne ud og skifte dem
ud med nogle andre..? Er det til modelmapper eller lign.?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Peter Holm

Dato : 14-05-07 20:04

Anders Houmark wrote:

> [...]
> det.. Ellers så send mig en privat mail, så vidersender jeg den lige
> til mit arbejde, og undersøger det i morgen.

jeg venter lige - har et par andre muligheder der lige skal prøves af først.

> Til iklæbning, sådan at du senere hen kan tage billederne ud og
> skifte dem ud med nogle andre..? Er det til modelmapper eller lign.?

Nej, det må gerne være permanent.
Jeg kan bare ikke finde noget med kun 20 sider. Og slet ikke nogen med
kraftige sider.
Alternetivt kunne noget i denne stil bruges (det kan jeg heller ikke finde i
DK)
http://www.bonmatch.com/_download/selfInstruction.pdf

Mvh
Peter

Fra : ;o\)-max-

Dato : 15-05-07 01:33

"Peter Holm" <> Anders Houmark wrote:

> [...]
> Alternetivt kunne noget i denne stil bruges (det kan jeg heller ikke finde i DK)

Iklæbning? Er det så ikke en bogbinder du skal ha fat i,
tror der er rigtig mange hobby bindere i landet, der kan
klare det lille projekt..-max-

Fra : Peter Holm

Dato : 15-05-07 16:34

-max- wrote:

> Iklæbning?

se linket.

Er det så ikke en bogbinder du skal ha fat i,

måske - de er svære at finde synes jeg.

> tror der er rigtig mange hobby bindere i landet, der kan
> klare det lille projekt..-max-

rigtig mange? kan du guide mig i retning af bare een ? *s*

mvh
peter

Fra : ;o\)-max-

Dato : 15-05-07 18:24

"Peter Holm"

> [...]
>
> Er det så ikke en bogbinder du skal ha fat i,
>
> måske - de er svære at finde synes jeg.

> rigtig mange? kan du guide mig i retning af bare een ? *s*

Tjoe - er der ikke en hobby nyhedsgruppe, ellers vel bogbindere
på dgs - jubii oa..
I Pistolstræde havde vi i sin tid fin lille bogbinder butik, han var gammel,
måske andre kører den videre - du kan evt. prøve antikvariater..
Held og lykke, tror ikke det blir noget problemos. -max-

Fra : JGNI

Dato : 13-05-07 02:07

Jeg takker for alle indspark!!

/Jan