Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
zoombrowser kan ikke finde kamera ... hjæl~
Fra : Tinc

Dato : 07-05-07 14:11

Jeg har lige opdateret min zoombrowser, og nu vil programmet ikke
finde mit kamera. Det er et gammelt canon ixus, og det er nok det der
er problemet!!!

Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med et par ideer til hvad jeg
skal gøre?

MVH
Tine Schrøder

Fra : E.M.

Dato : 07-05-07 16:34

"Tinc" <tine.als@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Det letteste er at anskaffe en kortlæser.

Mvh. E.M.

Fra : Max

Dato : 08-05-07 17:35

Hej E.M.

> Det letteste er at anskaffe en kortlæser.

Hvad gør man så når computeren ikke kan finde den ?

--
Mvh Max

Fra : Kenneth

Dato : 08-05-07 10:53

[...]

Geninstaller den gamle fra den originale cd - eller find den gamle på nettet
(Canons hjemmeside)

/Kenneth

Fra : Max

Dato : 08-05-07 17:37

Hej Tine

> Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med et par ideer til hvad jeg
> skal gøre?

Afinstaller alt der har med dit kamera at gøre, og prøv så igen,
og følg vejledningen med hensyn til rækkefølgen.

--
Mvh Max