Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manual til Canon Powershot A85
Fra : Birger H. Hansen

Dato : 06-05-07 15:53

Jeg har fået et brugt Canon Powershot A85, men mangler en manual, er der
nogen der ved hvor man finder en sådan ?
Mvh.
Birger

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-05-07 16:17

Birger H. Hansen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Jeg har fået et brugt Canon Powershot A85, men mangler en
> manual, er der nogen der ved hvor man finder en sådan ?
> Mvh.
> Birger

Hvis du vil have en dansk manual - så må afsted til den nærmeste
fotohandler - han kan skaffe den fra Canon Danmark for 4-500 kr.

Hvis du kan klare dig med en engelsk - så kan den findes her:

http://www.usa.canon.com/consumer/controller?act=ConsumerHomePageAct

Vælg download og vælg din model - så kan du hente den.....

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Birger H. Hansen

Dato : 06-05-07 21:20

> Hvis du kan klare dig med en engelsk - så kan den findes her:
>
> http://www.usa.canon.com/consumer/controller?act=ConsumerHomePageAct

Jeg klarer mig med en engelsk tak for svaret.
Mvh.
Birger

Fra : MW

Dato : 07-05-07 09:44

"Birger H. Hansen" <birger-h@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg klarer mig med en engelsk tak for svaret.
> Mvh.
> Birger

Og heldigvis indeholder kameraet danske menuer

mvh/MW