Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fui - finePixViewer
Fra : LD

Dato : 05-05-07 10:07

Hej
Jeg har købt et kamera Fuji FinePix 6500.... softwaren FinePixViewer
driller mig lidt.

Jeg vil gerne kunne se de fotos, der er på kameraet UDEN at hente dem ind på
Harddisken. Altså hvis jeg har 300 fotos liggende og kun vil hente de 5, vil
jeg gerne kunne det.

Selv om det ser ud til i
Settings - operation settings when Camera is connected - show list of images
on camera when camera is connected

virker det ikke - jeg skal Save Images før jeg kan se dem !

Ved "nogen" om det er muligt, at få dette til at virke - og hvordan
mvh Lene

Fra : LD

Dato : 05-05-07 10:09

.... og jeg har ledt på fuji's hjemmeside i Q&A - det er uoverskueligt !

Fra : haga

Dato : 05-05-07 21:49

"LD" <lendaa@daugaard.com> wrote in message
> [...]

> virker det ikke - jeg skal Save Images før jeg kan se dem !
>
> Ved "nogen" om det er muligt, at få dette til at virke - og hvordan

Hej, anskaf en kortlæser, så har du styr på det hele!

Vh/haga