Helligdage forsvundet fra Outlook
Fra : Svend Tingleff

Dato : 13-05-07 08:54

Mine danske helligdage er forsvundet fra min MS Outlook 2000 SP-3
(Dag/Uge/Måned).

Når jeg geninstallerer fra Funktioner / Indstillinger /
Kalenderindstillinger / Tilføj helligdage, får jeg at vide, at de danske
helligdage allerede er installeret. Når jeg alligevel "geninstallerer", sker
der intet.

Hvad gør jeg galt?

Venlig hilsen

Svend

Fra : Thomas Bøjstrup Joha~

Dato : 13-05-07 15:21

"Svend Tingleff" <tingleff@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kalenderindstillinger / Tilføj helligdage, får jeg at vide, at de danske
> helligdage allerede er installeret. Når jeg alligevel "geninstallerer",

Problemet er at "helligdage" filen ikke går helt frem til år 2007....

Prøve at finde filen "Outlook.hol" på din pc'er også kan du tilføje de
helligdage som mangler og der efter skal du i Outlook tilføje dem igen..
Hvis jeg ikke husker helt forkert kan man download en nyere version af filen
fra MS hjemmeside.

Thomas Bøjstrup Johansen

Fra : Svend Tingleff

Dato : 13-05-07 17:47

"Thomas Bøjstrup Johansen" <tooms@tooms.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> helligdage som mangler og der efter skal du i Outlook tilføje dem igen..
> Hvis jeg ikke husker helt forkert kan man download en nyere version af

Tak for svaret. Jeg har i mellemtiden selv fundet frem til en opdatering af
helligdagene fra 2003-2007!?

Derved fik jeg altså indeværende års helligdage. Man må da håbe, at der
kommer en ny inden året er gået!

Venlig hilsen

Svend

Fra : Lars Klintholm

Dato : 13-05-07 19:37

Den 13 maj 2007 skrev Svend Tingleff i
dk.edb.programpakker.ms-office:

> Derved fik jeg altså indeværende års helligdage. Man må da håbe,
> at der kommer en ny inden året er gået!

Du kan tilføje de nye helligdage selv:
1. Åbn Notesblok og sæt de nedenstående linier ind
2. Gem filen som Outlook.hol
3. Luk Notesblok
4. Dobbeltklik på Outlook.hol

Så er du fremtidssikret til og med 2012

[Danmark] 75
Kristi himmelfartsdag,2008/5/1
Kristi himmelfartsdag,2009/5/21
Kristi himmelfartsdag,2010/5/13
Kristi himmelfartsdag,2011/6/2
Kristi himmelfartsdag,2012/5/17
1. maj,2008/5/1
1. maj,2009/5/1
1. maj,2010/5/1
1. maj,2011/5/1
1. maj,2012/5/1
2. juledag,2008/12/26
2. juledag,2009/12/26
2. juledag,2010/12/26
2. juledag,2011/12/26
2. juledag,2012/12/26
1. juledag,2008/12/25
1. juledag,2009/12/25
1. juledag,2010/12/25
1. juledag,2011/12/25
1. juledag,2012/12/25
Juleaftensdag,2008/12/24
Juleaftensdag,2009/12/24
Juleaftensdag,2010/12/24
Juleaftensdag,2011/12/24
Juleaftensdag,2012/12/24
Grundlovsdag,2008/6/5
Grundlovsdag,2009/6/5
Grundlovsdag,2010/6/5
Grundlovsdag,2011/6/5
Grundlovsdag,2012/6/5
Påskedag,2008/3/23
Påskedag,2009/4/12
Påskedag,2010/4/4
Påskedag,2011/4/24
Påskedag,2012/4/8
2. påskedag,2008/3/24
2. påskedag,2009/4/13
2. påskedag,2010/4/5
2. påskedag,2011/4/25
2. påskedag,2012/4/9
Langfredag,2008/3/21
Langfredag,2009/4/10
Langfredag,2010/4/2
Langfredag,2011/4/22
Langfredag,2012/4/6
Skærtorsdag,2008/3/20
Skærtorsdag,2009/4/9
Skærtorsdag,2010/4/1
Skærtorsdag,2011/4/21
Skærtorsdag,2012/4/5
Nytårsdag,2008/1/1
Nytårsdag,2009/1/1
Nytårsdag,2010/1/1
Nytårsdag,2011/1/1
Nytårsdag,2012/1/1
Nytårsaftensdag,2008/12/31
Nytårsaftensdag,2009/12/31
Nytårsaftensdag,2010/12/31
Nytårsaftensdag,2011/12/31
Nytårsaftensdag,2012/12/31
Store bededag,2008/4/18
Store bededag,2009/5/8
Store bededag,2010/4/30
Store bededag,2011/5/20
Store bededag,2012/5/4
2. pinsedag,2008/5/12
2. pinsedag,2009/6/1
2. pinsedag,2010/5/24
2. pinsedag,2011/6/13
2. pinsedag,2012/5/28
Pinsedag,2008/5/11
Pinsedag,2009/5/31
Pinsedag,2010/5/23
Pinsedag,2011/6/12
Pinsedag,2012/5/27

Lars Klintholm

Fra : Svend Tingleff

Dato : 14-05-07 08:09

"Lars Klintholm" <klintholm@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> dk.edb.programpakker.ms-office:

> Du kan tilføje de nye helligdage selv:
> 1. Åbn Notesblok og sæt de nedenstående linier ind

Tak for rådet Lars.

Desværre virker det ikke umiddelbart hos mig i min danske udgave af Outlook
2000.

Jeg oprettede filen i Notebook. Gemte den i den mappe, hvor jeg gemmer
outlook.pst (hos mig C:\Post). Omdøbte filen fra Outlook.hol.txt til
Outlook.hol. Dobbeltklikkede på den (kunne ikke åbnes). Genstartede pc'en,
men der var ikke tilkommet nogen helligdage fra 2008.

Hvad gjorde jeg galt?

Venlig hilsen

Svend

Fra : Lars Klintholm

Dato : 19-05-07 08:54

Den 14 maj 2007 skrev Svend Tingleff i
> [...]

> Outlook.hol.txt til Outlook.hol. Dobbeltklikkede på den (kunne
> ikke åbnes). Genstartede pc'en, men der var ikke tilkommet nogen

Jeg ved det ikke, men jeg har postet min Outlook.hol i dk.binaer. Den
er testet og har virket på flere maskiner. Prøv den

Lars Klintholm

Fra : Svend Tingleff

Dato : 19-05-07 12:25

> [...]
>
> Jeg ved det ikke, men jeg har postet min Outlook.hol i dk.binaer. Den
> er testet og har virket på flere maskiner. Prøv den

Tak for filen, Lars.
Jeg kan som sagt ikke anvende den p.t., men jeg har gemt den, og får måske
glæde af dens data senere.

Venlig hilsen
Svend Tingleff