Addin til Outlook søges
Fra : Lars HT

Dato : 12-05-07 21:19

Hej
Fondes der en addin til Outlook, som kan automatisere, at sendte mails
bliver smidt ind i Outlook Datafiles.
Man kan sætte regler op for indgående mails, men det ville være dejligt,
hvis man også kunne med sendte mails!

Lars

Fra : Lars Klintholm

Dato : 12-05-07 23:15

Den 12 maj 2007 skrev Lars HT i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Man kan sætte regler op for indgående mails, men det ville være
> dejligt, hvis man også kunne med sendte mails!

Funktioner, Regler og Beskeder, Ny regel, Start fra en tom regel,
Undersøg en meddelelse når den er afsendt........

Lars Klintholm

Fra : Lars HT

Dato : 13-05-07 14:44

"Lars Klintholm" <klintholm@gmail.com> wrote in message

> Funktioner, Regler og Beskeder, Ny regel, Start fra en tom regel,
> Undersøg en meddelelse når den er afsendt........

Tak for dit svar! Jeg havde ikke set, at jeg også kunne tillægge regler som
med ingående post!
Alligevel dækker mulighederne ikke helt mit behov!
Jeg havde forestillet mig, at når jeg havde sendt en mail blev "spurgt" om
jeg ville flytte mailen til en af mine pst-filer!
Er det muligt?

Lars

Fra : Lars Klintholm

Dato : 13-05-07 19:46

Den 13 maj 2007 skrev Lars HT i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Jeg havde forestillet mig, at når jeg havde sendt en mail blev
> "spurgt" om jeg ville flytte mailen til en af mine pst-filer!
> Er det muligt?

Hvis ikke du gør andet, vil det være standardindstillingen der er
gældende.

Hvis du åbner en ny mail, kan du klikke på knappen Indstillinger. Under
Indstillinger for levering, kan du for den enkelte mail vælge Gem sendt
meddelelse i, klik på Gennemse, og vælge hvilken postkasse og hvilken
mappe. Men det er vel næsten mere besværligt end selv at flytte mailen
manuelt efter levering

Regler (ind eller ud) kan kun sættes til mapper inden for den samme
postkasse

Lars Klintholm

Fra : Lars HT

Dato : 13-05-07 21:07

> [...]
> manuelt efter levering
>
> Regler (ind eller ud) kan kun sættes til mapper inden for den samme

Okay, jeg havde nu tænkt mig noget a al denne:
http://www.sperrysoftware.com/Outlook/Sent-Items-Organizer.asp
Specielt funktionen:
a.. Have it prompt you for the folder to save it to whenever you send
a..
Findes der mon noget freeware som kan dette?

Lars