Skærme
Fijala 3554
Har LG FLATRON 915 FT+ ikke onsite garanti~
Fra : Jannik Mariager

Dato : 04-07-01 15:55

jeg mistænker min skærm for at være defekt og mener at have læst her i ng at
der ydes onsite ombytning på skærmen.
Er der nogen som kan af- eller bekræfte dette og evt. et tlfnr til dem som
bytter.

Jannik

Fra : Remmen

Dato : 04-07-01 17:03

"Jannik Mariager" <jannikm@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ng at
> der ydes onsite ombytning på skærmen.
> Er der nogen som kan af- eller bekræfte dette og evt. et tlfnr til dem

Hej,

Der er svjv ikke on-site ombytning af LG skærme i DK. Du bør kontakte
din forhandler og få skærmen byttet gennem dem.

Lars