Problem med Sidehoved/sidefod
Fra : Børge Laursen

Dato : 12-05-07 12:26

Jeg bruger Windows XP (SP2) og Microsoft Office XP 2003 Pro.
Jeg har et problem med Sidehoved/sidefod i Word.

Problemet er, at når jeg vil indsætte en autotekst (feltet Indsæt autotekst)
i sidehoved eller sidefod, vises der kun et
lille blankt felt, hvor der normalt skal stå forskellige muligheder
(Filnavn, Sti ... m.v.).
Det er sket for mig før, men da jeg fornylig fik en ny PC og Office-pakken
blev geninstalleret, virkede det normalt igen. Men
nu har fejlen vist sig igen.

Jeg ved ikke, hvad jeg har gjort forkert, der kan bevirke fejlen. Jeg sad og
prøvede de forskellige muligheder, der er for
anvendelse af sidehoved/sidefod, bl.a. anvendelsen af grafik, og pludselig
opstod fejlen igen.

Jeg har prøvet forskellige ting i forsøget på at rette fejlen. Jeg har
prøvet Office-værktøjet 'Microsoft Office -
Programgendannelse' (virkede ikke, viste kun et tomt vindue !), jeg har af-
og geninstalleret Word, ja jeg har sågar forsøgt med
Systemgendannelse (vel vidende at denne mulighed næppe ville hjælpe). Men
intet har virket.

Kan nogen hjælpe mig med et bud ?
Eller skal jeg måske søge teknisk support hos Microsoft ?

Mvh Børge Laursen

Fra : L.E.P.

Dato : 12-05-07 14:36

Sat, 12 May 2007 13:25:55 +0200, skrev "Børge Laursen"
<bk_laursen@get2net.dk> :

> [...]
>intet har virket.
>
>Kan nogen hjælpe mig med et bud ?
>Eller skal jeg måske søge teknisk support hos Microsoft ?

Til din orientering, så har Word også sin egen gruppe

Hilsen Lars

Fra : Børge Laursen

Dato : 12-05-07 15:32

> Til din orientering, så har Word også sin egen gruppe

> Hilsen Lars

Tak for oplysningen. Det var jeg ikke opmærksom på.
Jeg prøver også der !
Hilsen Børge