40tude Dialog, vindues-layout
Fra : Peter Loumann

Dato : 11-05-07 22:29

Hej

Genvejstaster til grundlæggende indstillinger er både godt og skidt. Jeg
har sikkert ramt en forkert genvejstast, for pludselig ser min 40tude
Dialog sådan ud:

http://pedalo.dk/40tude_dialog.png

Det lyder tosset, men jeg kan ikke skifte tilbage til 3 paneler. Jeg kan
skifte mellem dem nede i statuslinjen, men ikke få det klassiske layout
tilbage. Jeg kan vælge det i Settings -> Layout -> Window Layout, men det
er uden virkning.

Jeg har også prøvet at trykke på alle tænkelige taste(kombinatione)r.

Hjælp en tåbe, please!

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-05-07 23:07

Peter Loumann skrev:

> Det lyder tosset, men jeg kan ikke skifte tilbage til 3 paneler.

Tryk F8.

--
Bertel

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 11-05-07 23:16

Peter Loumann wrote:

> http://pedalo.dk/40tude_dialog.png
> Hjælp en tåbe, please!

F8

--
Mvh. Lars

Fra : Peter Loumann

Dato : 12-05-07 11:53

On Sat, 12 May 2007 00:15:49 +0200, Lars Jørgensen wrote:

> F8

Doh! Tak til jer begge for nødhjælp!

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Peter Loumann

Dato : 12-05-07 12:02

On Sat, 12 May 2007 12:53:03 +0200, Peter Loumann wrote:

> Doh! Tak til jer begge for nødhjælp!

Men efter at jeg har haft trykket på alt muligt, viser den ikke længere
citater, kun som her:

> [x quoted line suppressed]

Heller ikke det kan jeg finde i Settings eller Help

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-05-07 12:22

Peter Loumann skrev:

> Men efter at jeg har haft trykket på alt muligt, viser den ikke længere
> citater, kun som her:

Tryk Q.

Jeg bruger i øvrigt ikke Help ret meget. Jeg kikker menuerne og
fanebladene igennem, men det tager naturligvis noget tid før man
kan huske ca. hvor man skal kikke.

Den aktuelle mulighed ligger under
Message - Message view options.

--
Bertel

Fra : Peter Loumann

Dato : 12-05-07 13:14

On Sat, 12 May 2007 13:22:29 +0200, Bertel Lund Hansen wrote:

> Tryk Q.

Tak!

> Jeg bruger i øvrigt ikke Help ret meget.

Heller ikke jeg.

> Jeg kikker menuerne og fanebladene igennem, men det tager naturligvis
> noget tid før man kan huske ca. hvor man skal kikke.

Ja

> Den aktuelle mulighed ligger under
> Message - Message view options.

Tak! Det var ikke umiddelbart logisk for mig.

http://huse-i-naestved.dk