Åbner mærkelig skabelon
Fra : Tom

Dato : 11-05-07 00:13

Jeg har lavet en brevskabelon i Office 2003.
Denne ender på .dot

Min ven har en anden skabelon, hun normalt anvender til breve, som prompter
for modtageradresse så snart hun åbner den.

Når min ven åbner den skabelon jeg har lavet kommer prompten for
modtageradresse fra den anden skabelon selvom hun ikke har åbnet den gamle
skabelon.

Hvad mon man gør ved det?

Fra : Tom

Dato : 13-05-07 12:24

"Tom" <no@spam.please> wrote in message
> [...]
>
> Når min ven åbner den skabelon jeg har lavet kommer prompten for
> modtageradresse fra den anden skabelon selvom hun ikke har åbnet den gamle

Nogen der har oplevet noget der bare minder om det??

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 13-05-07 22:36

"Tom" <no@spam.please> skrev i en meddelelse

> "Tom" <no@spam.please> wrote in message

> Nogen der har oplevet noget der bare minder om det??

Jeg har ikke oplevet det, men tænker lidt på, om der bruges en makro til at
lave denne modtager prompt. Hvor er denne makro så gemt? Er den kun gemt i
den lokale skabelon, eller er den gemt således at den er tilgængelig i alle
skabeloner, eller er den lavet med noget auto halløj og gemt globalt?

Kurt