"Ikke til stede assistent" i Outlook
Fra : Ukendt

Dato : 09-05-07 13:32

Jeg kan simpelthen ikke finde "Ikke til stede-assistent" i min Outlook.
Det er Outlook 2003 jeg bruger.

I hjælpefunktionen er der en udmærket vejledning, men punktet "Ikke til
stede-assistent i menuen Funktioner" er der simpelthen ikke.

Kan nogen mon hjælpe?

//KS

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-07 13:54

"KS" <ks9000µhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kan simpelthen ikke finde "Ikke til stede-assistent" i min Outlook.
> Det er Outlook 2003 jeg bruger.

Står du i Indbakke når du prøver?
Hvis du er i Kalender eks. så er punktet der ganske rigtigt ikke...
--
Peter J

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-07 14:03

> Står du i Indbakke når du prøver?
> Hvis du er i Kalender eks. så er punktet der ganske rigtigt ikke...
> --
> Peter J

Jeg har stået bl.a. i 'Postkasse' og i 'Indbakke' og lige meget hjælper det.
//KS

Fra : Max

Dato : 09-05-07 13:58

Hej

> Jeg kan simpelthen ikke finde "Ikke til stede-assistent" i min
> Outlook. Det er Outlook 2003 jeg bruger.

Bruger du en Exchange server ?

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-07 14:10

> Hej

> Bruger du en Exchange server ?
>
> --
> Mvh Max

?? - en exchange server - det ved jeg ikke.
Hvordan finder jeg ud af det

//KS

Fra : Max

Dato : 09-05-07 14:21

Hej KS

> ?? - en exchange server - det ved jeg ikke.
> Hvordan finder jeg ud af det

Du er nok ikke på sådan en exchange server når du ikke
ved det, og uden vil din ikke til stede assistent ikke virke.

Hvis du skal lave noget ikke til stede værk (det er forøvrigt
en rigtig dårlig ide med hensyn til spam), ja så skal du nok
lave det dirkte på din mailserver via dit webmailinterface.

--
Mvh Max