Quicktime-problemer
Fra : Axel Ærboe Hansen

Dato : 09-05-07 16:24

Min Ouicktime er korrumperet. Den viser et spørgsmålstegn inde i Q'et
der hvor der skulle komme billeder og film. Har reinstalleret
Quicktime 7 uden effekt. Har købt Quicktime Pro uden effekt. Hvem kan
hjælpe?

Fra : Morten Lind

Dato : 09-05-07 18:38

Axel Ærboe Hansen <aerboe@mail.dk> wrote:

> [...]
> der hvor der skulle komme billeder og film. Har reinstalleret
> Quicktime 7 uden effekt. Har købt Quicktime Pro uden effekt. Hvem kan

Du må melde QT til SKAT, hvis den er korrumperet...

Undskyld, ku´ ikke lade være.......reparer dine disktilladelser, og
fortæl os, om det er i browseren - i applikationen, eller andetsteds,
det sker.

Fortæl os, hvad det handler om - fortæl os, hvad du sidder på, fortæl,
fortæl, fortæl.....

M.

Fra : Axel Ærboe Hansen

Dato : 09-05-07 19:48

QT viser ingen billeder når jeg læser magasiner på nettet. Ligeså med
annoncer.

Fra : Michael Holm

Dato : 09-05-07 23:20

> [...]

> der hvor der skulle komme billeder og film. Har reinstalleret
> Quicktime 7 uden effekt. Har købt Quicktime Pro uden effekt. Hvem kan

Prøv at åbne kontrol panelet Quicktime i SystemPreferences
Klik på Advanced
klik på MIME Settings...
klik på knappen i nederste venstre hjørne "Use Defaults"

genstart din browser og se om det hjalp

p.s. hvis du har sat din mac op med dansk sprog hedder tingene nævnt
ovenfor lidt andet:)

--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Michael Holm

Dato : 09-05-07 23:33

Michael Holm <macsoup@toitsu.dk> wrote:

> [...]
>
> genstart din browser og se om det hjalp
>
> p.s. hvis du har sat din mac op med dansk sprog hedder tingene nævnt

eller måske er det en flash player du skal havde installeret ?!
<http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=Sh
ockwaveFlash&promoid=BIOW>

Fra : Axel Ærboe Hansen

Dato : 10-05-07 10:03

Tak for det gode råd. Efter genstart virker QT igen.