GeForce 8800 Ultra passerer 100 GB/sec
Fra : MAT

Dato : 08-05-07 17:04

100 GB/sec grænsen brudt med det nye GeForce 8800 Ultra, der præsterer hele
103,7 GB/sec jf. http://www.nvidia.com/page/geforce8.html
Det må betyde et prisfald på 8800 GTX inden for de næste måneder.

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 13-05-07 17:05

"MAT" <non-exit@non-exit.com> skrev i en meddelelse
> 100 GB/sec grænsen brudt med det nye GeForce 8800 Ultra, der præsterer
> hele 103,7 GB/sec jf. http://www.nvidia.com/page/geforce8.html
> Det må betyde et prisfald på 8800 GTX inden for de næste måneder.

Ja, og om et år, kan du få det i Aldi til 499.- :)

Fra : Brian Lund

Dato : 15-05-07 12:18

> Ja, og om et år, kan du få det i Aldi til 499.- :)

Du mener altså at det kan fås til 299 på nettet om et år? ;)
(Et udtryk for min mening om aldis "tilbud")

Brian