Mangler en leverandør af printer patroner!
Fra : Morten

Dato : 07-05-07 16:33

Hej

Jeg skal bruge en leverandør af printer patroner til videresalg - gerne
udenlandsk. Jeg er dog meget i tvivl om hvordan jeg finder sådan en .. jeg
har prøvet siden kompass.com hvor man kan søge leverandører verden over, men
jeg synes ikke jeg finder lige det rigtige.

Jeg ved der er firmaer i Danmark som sælger billige blækpatroner som sælges
under mærket "Marathon" patroner (måske stavet anderledes) men det er ikke
lykkes mig at finde nogen overhovdet som sælger blækpatroner under det mærke
eller navn.

Spørgsmålet er således - hvordan finder jeg en leverandør/exportør af blæk
og toner patroner, så billige som overhovdet muligt (pris fremfor kvalitet)
?

/Morten

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 09-05-07 16:56

"Morten" <REMOVE_post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Spørgsmålet er således - hvordan finder jeg en leverandør/exportør af blæk
> og toner patroner, så billige som overhovdet muligt (pris fremfor

Tag fat i www.eastport.dk - jeg ved de har en del kontakter i Østen til
producenter af blækpatroner.

--
MVH Thomas
Mangler du inspiration til en fed gave?

Fra : mfn

Dato : 16-05-07 12:17

I DK kan du prøve at kontakte enten Esselte eller Oli distribution.

Fra : Morten

Dato : 21-05-07 12:18

"mfn" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>I DK kan du prøve at kontakte enten Esselte eller Oli distribution.

Esselte - handler de også med billige kopi-patroner/tonere ?

Og jeg kan umiddelbart ikke finde noget i DK ved navn "Oli distribution" ?

/Morten