Anbefaling af webcamera
Fra : helge.hammer@post4.t~

Dato : 07-05-07 08:53

Mit Logitec Connect webcam virker ikke på Mac, derfor skal jeg bruge
noget andet. Men hvad? Jeg har set nogle iSight på en auktion, men
kan ikke finde noget om dem på Apple's hjemmeside, er det noget at gå
efter?

--
Helge.

Fra : Alex Henriksen / OZ2~

Dato : 07-05-07 11:34

helge.hammer@post4.tele.dk wrote:
> [...]
> noget andet. Men hvad? Jeg har set nogle iSight på en auktion, men
> kan ikke finde noget om dem på Apple's hjemmeside, er det noget at gå

Har du prøvet med den her driver.!!
http://webcam-osx.sourceforge.net/

--
Regard Alex Henriksen / OZ2AFY
===========================

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 07-05-07 11:43

<helge.hammer@post4.tele.dk> writes:

> Mit Logitec Connect webcam virker ikke på Mac, derfor skal jeg bruge
> noget andet. Men hvad? Jeg har set nogle iSight på en auktion, men

Prøv at se om det her hjælper:

http://webcam-osx.sourceforge.net/

Virkede med mit billycam.
--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus ... Tubular iMacs!"

Fra : helge.hammer@post4.t~

Dato : 07-05-07 13:33

<yu28xc0j4ng.fsf@luhmann.netc.dk>, Thorbjørn Ravn Andersen
<nospam0000@gmail.com> skrev:

> Prøv at se om det her hjælper:
> http://webcam-osx.sourceforge.net/
> Virkede med mit billycam.

OK, jeg havde skimmet listen uden at finde cameraet, men den nyeste
version genkender det, tak for det.

--
Helge.

Fra : helge.hammer@post4.t~

Dato : 07-05-07 18:11

> OK, jeg havde skimmet listen uden at finde cameraet, men den nyeste
> version genkender det, tak for det.

Hvilket minder mig om at jeg mangler en Find funktion, men det findes
måske ikke i Mac OS browserne?

--
Helge.

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 07-05-07 19:15

> Hvilket minder mig om at jeg mangler en Find funktion, men det findes
> måske ikke i Mac OS browserne?

Jo da. Æble+F i Safari. Eller find den i "Rediger" menuen.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-05-07 17:35

> Jo da. Æble+F i Safari. Eller find den i "Rediger" menuen.

Det er værd at tilføje at æble+F duer i alle programmer.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-05-07 17:39

> [...]

> noget andet. Men hvad? Jeg har set nogle iSight på en auktion, men
> kan ikke finde noget om dem på Apple's hjemmeside, er det noget at gå

tjek apples compatibilitet for 10.49. 10.49 har uderstøttelse for alle
webcams med "USB class video cameras" understøttelse. Herunder også
MS webcam til xbox.