ISDN-telefonanlæg
Fra : Kristian Mogensen

Dato : 04-07-01 14:12

Hej,

Vi skal bruge et lille ISDN-baseret telefonanlæg, men det er rimelig umuligt
at fatte det helt store fra denne branches hjemmesider...

Er der nogen der kan anbefale et (billigt) ISDN-telefonanlæg?
Vi skal kunne knytte 3-4 ISDN-telefoner på det.
Vi skal kunne viderestille
Gerne med lokalnumre (ikke vigtigt)
Gerne med ventebesked/velkomstbesked (ikke vigtigt)
Må gerne kunne udvides...

mvh - og med håb om at en eller anden har formået at tilegne sig et
overblik/købe noget fornuftigt...

Kristian

Fra : JH

Dato : 05-07-01 22:47

> [...]
> Vi skal kunne viderestille
> Gerne med lokalnumre (ikke vigtigt)
> Gerne med ventebesked/velkomstbesked (ikke vigtigt)

Det fleste ISDN-telefoner kan idag, det du efterlyser.
Jeg købte for et par måneder siden et sæt Ascom Eurit 133 (trådløse)
De kan (bl.a.)
Have op til 6 håndsæt tilknyttet, med seperat nummer (MSN)
Viderestille - både internt og eksternt.
Tale internt.
Har seperate telefon-bøger og brugeropsætninger
Dog ikke ventebesked.
Prisen var 2999,- for base m/telefon + ekstra telefon m/lader (computer
city)
mvh
Jan Hjelvang

Fra : Erik P. Ernst

Dato : 16-07-01 11:34

"JH" <jan@hjelvang.dk> wrote in message

> umuligt

Jeg købte en Fritz!x PC, som kan tilknytte 4 ANALOGE telefoner til vores
ene ISDN linie.
Har du f.eks. tlf. 45 45 15 00 og efterfølgende 4 numre, så kan du kode
den til at hver lokalnummer også har sit eget direkte nummer. Boksen har
de fleste telefonanlægsfunktioner, se bare her:

http://www.avm.de/en/products/hardware/FRITZ_Smart/FRITZX_PC/index.html

Og det bedste er at den kun koster godt 1000 kr.!

Mvh
Erik