undermenu kan ses i Firefox men ikke i Exp~
Fra : Erik

Dato : 06-05-07 07:16

Herunder er link til annonce for et sommerhus i Gilleleje. Hvis jeg besøger
siden via Firefox, kan jeg se 4 valg i en undermenu til "Ferieboligen" (Om
ferieboligen, Gallery, Bestilling og Kalender). Jeg kan ikke se undermenuen
i MS IE Explorer 7.0.

Hvordan kan jeg ændre opsætning i Explorer, så jeg kan se undermenuen?

På forhånd tak
Erik

http://www.online-annoncen.dk/index.html

Fra : enkvinde

Dato : 06-05-07 10:40

> Hvordan kan jeg ændre opsætning i Explorer, så jeg kan se undermenuen?
>
> På forhånd tak
> Erik
>
> http://www.online-annoncen.dk/index.html

Det kan du ganske enkelt ikke. Der bruges en menu som ikke virker i samtlige
browsere og det kan kun webmasteren ændre på.

Hilsen EVa